mtb i horsens og omegn


rene_chr
 Share

Recommended Posts

så er sneen smeltet og skovstierne begynder at vise sig igen. Så vil lige lave lidt "reklame" for min side om mtb træning i Horsens og omegn.

Igennem Horsens-MTB kan der oprettes træningspas som andre kan deltage i, hvis man har lyst til at få nogle nye med i skoven, eller selv prøve at deltage i en tur andre har oprettet. Man kan herigennem måske prøve mtb på en ny måde eller se dele af skovene som man ikke selv før havde tænkt at køre i.

jeg håber der nogle friske fra horsens og omegn der er klar på at deltage i en gang træning eller slå noget op.

Det er jo sjovere at cykle flere end det er at cykle selv og der må være flere end mig og få andre der dyker denne lækre sport her omkring.

adressen er Horsens-MTB hvis det har interresse.

Håber vi ses i skoven :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Rene

Er det ikke nede i Horsens, hvor i har fået tilskud til at lave en MTB rute?

Vi er en flok fra Århus 1900mtb, der gerne vil ned og se/prøve den en dag, er den færdig?

-Tommy

jo det er det. den ligger i bjerre men er dog ikke færdig endnu. den er mærket let op med snitslinger, men har ikke været nem at finde rundt på. jeg tror vi har fundet ca 3/4 af ruten derude indtil videre.

jeg har fået tilsendt et kort så næste gang vi skal afsted burde vi kunne finde det hele.

Kort over mtb bane i bjerre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share