Six-Pack for 14 årig


jabsi
 Share

Recommended Posts

Hej!!!

Da jeg som mange andre unge, meget meget meget gerne vil have den smarte six-pack, så vil jeg høre herinde, om i har nogle ideér til maden, og træningen. Når jeg skriver maden, så mener jeg idéer til hvad man kunne spise. F.eks Pasta med kylling og en masse salat til aftensmad.

ANG. træningen, så har jeg ingen mulighed for at gå i fitness center, da min mor og far er imod at unge gør det. Jeg har prøvet, at vise Morten Zacho's fantastiske artikel, men lige lidt hjælper det. Så jeg har kun mulighed for at træne hjemme, og der har jeg kun 1-2-3 kg's vægte.

Info:

Alder: 14

Højde: 153 cm. (ja jeg ved det, jeg er en stump, og jeg er stolt (: )

Vægt 37½ kg

Hilsen

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Hey Jakob!

Først vil jeg lige udmelde at jeg er enig med dine forældre om at 14 knægte ikke skal træne med vægte og derfor ikke behøver at gå i et trænings center (det skal nok komme knægt)

- det er derimod ikke usundt for dig at træne nu, tværtimod!

Jeg synes ikke at 37,5 kg lyder af meget. Så jeg forestiller mig at du er rimelig tynd (har jeg ret?)

hvis dette er tilfældet, er det en god start! for en lav fedtprocent fremhæver naturligvis dine muskler og os maven!

Jeg syntes at du skal starte med at træne om morgen lige når du står op, og lave 2 øvelser for maven og lave 10 reps. af 2 sæt. (HUSK at træn lænden ligeså meget som maven dvs. også 2 øvelser for den muskelgruppe! - det er meget vigtigt at du gør det!)

efter du har lavet disse øvelser skal du spise en god potion havregryn med mælk, for der er godt med protein i ;) - det skal gerne være lige efter.

Håber du kan bruge det! - skriv hvis du mangler svar på noget eller vil vide mere.

GOD TRÆNING.

Link to comment
Share on other sites

Begynd til en sport.

Nogen sportsgrene er nok bedre end andre hvis målet er six-pack.

Enig

Begynd til brydning, redskabsgymnastik eller lignende.

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af i landet og jeg ved heller ikke om dine forælre ville godtage det men det bedste ville nok være vægtløftning. Det er slet ikke det samme som at starte i et fitnesscenter

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi snakker sport, må svømning da helt klart være en favorit?!

Det er ikke ret hårdt for dine led, det giver en ret god konstant belastning, der passer til din krop, ligemeget hvem du er, også er det ret billigt at melde sig ind i diverse lokale svømmeklubber.

Desuden kan man sagtens svømme med nogle kammerater, så man ligesom er sikker på at komme afsted, hvis ikke det er skide sjovt at gøre det alene, mens vennerne sidder og spiller PS3 ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share