Massive spændinger i ryggen!


MC-
 Share

Recommended Posts

Hej MOL - nu prøver jeg lige herinde!

Jeg har sidet august måned lidt af mere eller mindre konstante spændinger i ryggen. Enten "knækker" mine led i ryggen, og ellers er de utrolig spændte (hvilket bevirker at de knækker). Dette gør at jeg bliver meget øm i ryggen hvis jeg står op længere tid ad gangen, og det samme hvis jeg sidder ned. Det er egentlig kun når jeg ligger ned at jeg ikke kan mærke særlig meget til det.

Spændingerne er primært i lænden, samt venstre vinge og til dels nakke.

Jeg er efterhånden ret desperat da jeg hverken kan træne optimalt, eller føler at jeg kan gøre de ting jeg har lyst til.

Jeg har både prøvet kiropraktik og massage. Kiropraktikken har ikke hjulpet synderligt, men massagen føler jeg har hjjulpet en lille smule - dog ikke nok til at spændingerne er gået helt væk. Mit spørgsmål til de kloge hoveder (som jeg ved der er nogle stykker af herinde) er derfor:

Hvilken form for behandling vil i tro jeg skal benytte mig af? Har overvejet at give akupunktur en chance, men på den anden side gider jeg ikke smide flere penge en nødvendigt væk, hvis det ikke har den mindste permanente effekt. Burde jeg evt. få foretaget en scanning af ryggen/nakken?

/MC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share