Müsli


Rotn
 Share

Recommended Posts

Hey har i en længere periode på ca en måneds tid spist meget Müsli sammen med enten A38/Yoggi/mælk..

jeg har i denne periode ikke rigtigt tabt mig nogen overhovedet selvom jeg da har gjort lidt for det med motions osv... er det mon Müslien jeg skal droppe helt?

Så er der nogen kloge mennesker der kan bekræfte om Müsli i virkeligheden feder mere end det gavner?

Pft Rotn

Link to comment
Share on other sites

Hey har i en længere periode på ca en måneds tid spist meget Müsli sammen med enten A38/Yoggi/mælk..

jeg har i denne periode ikke rigtigt tabt mig nogen overhovedet selvom jeg da har gjort lidt for det med motions osv... er det mon Müslien jeg skal droppe helt?

Så er der nogen kloge mennesker der kan bekræfte om Müsli i virkeligheden feder mere end det gavner?

Pft Rotn

Det eneste jeg kan sige er at der er rigtig mange kalorier i müsli, men så længe du vejer det af og ved hvor mange kalorier du så får igennem det, så burde det ikke være noget problem medmindre du har valgt en sukkerbombe.

Ville nu råde dig til at spise alm havregryn, branflakes, weetabix eller andre morgenmadsprodukter i stedet.. Der er nødder i müsli (hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting, da nødder er supersunde, misforstå mig ikke), men der er vildt mange kcal i nødder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share