Tøse-træning? :oD


Sssarah
 Share

Recommended Posts

Hejsa hejsa...

Jeg er en almindelig slank "tøs" på 24 år. :smile:

Jeg vil rigtig gerne strammes grundigt op til de kommende sommer- og strandture, BUT HOW??? :cool:

Håber der er nogle herinde som kan hjælpe med nogle forslag.

Lidt oplysninger om mig:

-24 år

-vejer ca. 60 kilo

-er 171 cm høj

-p.t. arbejdssøgende, så har masser af tid til træning

Som skrevet ovenstående er jeg p.t. arbejdssøgende, så har masser af tid til træning.

Men desværre er økonomien også meget stram, derfor vil jeg helst træne hjemme og slippe for fitnesscenter-udgiften. :bigsmile:

Jeg spiser sundt og er almindelig slank af bygning. Men trænger bare til lidt større muskler så det hele sidder lidt pænere og fastere hehe... :wink:

Specielt balder og lår har førsteprioritet! Er tilfreds med mit udseende, men vil rigtig gerne ha´en lidt "større" røv, så der skal vel en del træning til??

Håber på HJÆLP!!! Stik mig nogle øvelser som jeg kan lave hjemme, glæder mig til noget udfordring! :tongue:

Tak på forhånd.

Mvh

Sssarah.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser sundt og er almindelig slank af bygning. Men trænger bare til lidt større muskler så det hele sidder lidt pænere og fastere hehe... :wink:

Specielt balder og lår har førsteprioritet! Er tilfreds med mit udseende, men vil rigtig gerne ha´en lidt "større" røv, så der skal vel en del træning til??

Endelig en fornuftig pige, der ved hvad der skal til!

Listen er lang; Squat (under parallel), lunges, Bulgarian split squat (måske nem at tilføje vægt derhjemme), dødløft (ikke så nem derhjemme), hip thrusts og glute bridges af alle afarter har jeg set gøre underværker på forholdsvis kort tid. Bakke-sprint kunne også være en fremragende mulighed.

Hvad har du af muligheder for at tilføje vægt?

Billedet der bliver linket til er fra denne artikel: http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_body_training_performance/advanced_glute_training&cr=

Men, der er ingen vej uden om. De bedste resultater ville du få ved at træne med ordentligt udstyr, med mulighed for en høj nok belastning.

Link to comment
Share on other sites

Lav et ben squat fra en en stol eller hvis det skal være sværere, så en lav bænk. Tag evt. et eller andet vægt i hænderne - det behøves ikke være meget.

Udførelser:

Sid ud på kanten er en stol eller en bænk eller en eller anden kant. Stræk det ene knæ, så kun en fod rører jorden(flad fod). Derfra presser du foden ned i gulvet, så du letter røven fra sædet. Brug røven til at skubbe hoften helt frem. Og ned igen = en gentagelse.

Og kombiner den med planken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share