Smørelse til led og knogler spørgsmål.


Ruddi
 Share

Led opvarming  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hejsa alle her på MoL

Jeg har lagt mærke til at i min højre skulder når jeg laver den øvelse der hedder forside skulder løft (front raises) med håndvægte kan det gøre lidt ondt og det siger lidt lyde fra skulderen så tænkte om det er fordi jeg mangler smørelse til leddet og da jeg ikke har fokuseret så meget på det men har hørt lidt som f. eks at man skal indtage 3gr fiskeolie hver dag for led smørelse ville jeg bare høre jer her om i har haft samme problem og fundet en løsning på det?

Jeg er ikke så god til at varme ledene op men måske det er også noget jeg skal fokusere på?

Jeg lavede lige en POLL for sjovt skyld, deltag og enjoy.

Tak :-)

Link to comment
Share on other sites

Fiskeolie hjælper på mine knæsmerter.

Der kan være mange grunde til at du får ondt i skulderen. Jeg er ikke klog nok til at rådgive på området, men et godt råd lyder, at man ikke skal gøre ting der gør ondt.

Mine skuldre 'klikker' fx. under Lateral Raises, så nu er jeg heldigvis fri for at lave dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share