Feedback på mit program


ElKoji
 Share

Recommended Posts

Hej M-O medlemmer

Jeg er en gut på 28 år 185cm 92kg pt. Jeg vil kort beskrive min tilgang til de næste 10 uger. Jeg håber derved at opnå lidt feedback til evt. ændringer/forslag.

Jeg har på det sidste ikke holdt så meget øje med min kost og spist en vældig masse slik, chips og røget lidt cigaretter. Status er derfor som ovenstående, jeg er i nogenlunde form, da jeg løber lidt og spiller lidt fordbold.

Men nu de næste 10 uger kommer det til at foregå som følgende:

11000kJ pr. dag jeg justerer op til 12000, hvis det bliver for hårdt. Evaluerer engang hver uge og laver de nødvendige justeringer.

Min kost vil primært bestå af nedenstående råvarer, dvs. ikke noget jeg spiser hverdag, men bliver en kombi af disse ting.

Morgen: Havregryn, skummetmælk, banan, valnødder, cacaopulver og Appelsinjuice

Middag: Rugbrød(Mange fede kerner), Leverpostej, Kylling, rødbeder, rød peber, China-boks (Ris, kylling i karry og grøntsager dvs. ingen friture stegte ting), Røget hellefisk

Aftensmad: Fisk, Oksekød, Svinekød, Bulgur, Brune ris, Fuldkorns spaghetti, Broccoli, gulerødder, Kartofler

Snack: Frugter, mørk chokolade og Skyr

Drikkevarer:Fortyndet æblejuice(½vand ½ æblejuice), Kaffe og Grøn te

Jeg antager jeg bruger ca. 16000kJ om dagen. Jeg spiller fodbold 4 timer pr. uge og løbetræner(½t) en enkelt gang. Jeg er derudover nogenlunde aktiv, da jeg selv står for det meste af husholdningen, men er studerende og der selvf. er en del siddetid.

Jeg ønsker ikke at styrketræne, da jeg allerede fra naturens side er en stærk dreng og synes jeg kommer til at veje alt for meget og det går udover min hurtighed i fodbold.(Men det står til debat)

Min hypotese er at jeg vil kun tabe ca. 8kg ren fedt, men nok ikke vil vise sig på vægten da den ovenstående træningsmængde er en forhøjelse og jeg nok vil øge min blodvolumen etc.

Er dette for højt sat?

Er kosten varieret nok? ( mangler der nogle vitaminer, essentielle fedtsyrer/aminosyrer eller mineraler)

Bliver det for meget at tabe sig?(kommer jeg til at tabe muskler?)

Mine bekymringer er selvf. at jeg kommer til at tabe muskler og det presser hjertet... Og ønsker heller ikke nedsat energiniveau..

Håber på lidt feedback

Mvh. ElKoji

Edited by ElKoji
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share