Forbandede slidsår!


GreNoLi
 Share

Recommended Posts

Jeg har et stort problem som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med at løse. Jeg har et stort ptoblem med slidsår. Jeg har læst alle relevante indlæg herinde, uden at have fundet løsningen. Problemet opstår kun når jeg løber i tights, hvilket jeg elsker at gøre.

De begynder at komme når jeg kommer ud på distancer over 10 km. og efter Lillebælt ½ marathon var min lår helt smadret af de 2 slidsår på inderlårene. Det har jeg prøvet uden held:

1) Løbe i bar røv inden under

2) Vaseline

3) De her trusser var rigtig dårlige da de hurtigt gav så, så snart der kom fugt

Trusser

4) De her korte boksere holdt problemet væk lidt længere, men under mit ½ marathon blev mine lår som sagt helt smadret.

Boxershorts

Hjææælp :-(

Link to comment
Share on other sites

Det er vidst et velkendt problem. Jeg synes dog, at det lyder en smule underligt, at du får slidsårene, NÅR du løber i tights. Havde samme problem INDTIL jeg begyndte at løbe i tights, hvilket afhjalp problemet for mig. Måske du skal have nogle tights, som sidder bedre.

Link to comment
Share on other sites

Det er vidst et velkendt problem. Jeg synes dog, at det lyder en smule underligt, at du får slidsårene, NÅR du løber i tights. Havde samme problem INDTIL jeg begyndte at løbe i tights, hvilket afhjalp problemet for mig. Måske du skal have nogle tights, som sidder bedre.

Har 6-6 par tights og synes de sidder rigtig godt. Problemet opstår når der kommer fugt og altid først efter 10-15 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share