Korsbåndsskade!


Hummarahalar
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg fik lavet en korsbåndsoperation den 11.03.10 i mit venstre knæ.. dvs. for ca. 8 uger siden. Operationen gik rigtig godt, og jeg er nu i fuld gang med genoptræningen. Dog er jeg lidt bekymret over at jeg endnu ikke går "normalt". Min fysioterapeut og læge mener, at det kommer med tiden, hvilket det nok også gør.. men min bekymring skyldes nok mest, at når jeg bøjer benet føles det lidt som om noget sidder i vejen, lidt som en blokering. Der er ligesom et "punkt" jeg/benet skal komme over. Føles måske lidt som brusk eller et eller andet der sidder i vejen. Det er ikke smertefuldt, men jeg tror ikke dette er "normalt". Min fysioterapeut siger, at det måske kan være vævdannelse.

Er der nogen af jer der har haft samme "problemer" efter sådan en operation? Følelsen af, at noget sidder i klemme eller i vejen kommer da jeg går, ligger ned og bøjer benet op fra underfladen. Nogen gange låser benet sig også lidt, og det kan også "knække" lidt i knæet, da jeg så bøjer det.

Ønsker virkelig ikki at gå som en gammel kone resten af mit liv (hehe).. Håber nogen kan give mig nogle svar! eller et godt bud på hvad det kan være...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share