Trimmeprogram


Levrone
 Share

Recommended Posts

Hey der!

Jeg leder efter nogle kommentarer til mit trimmeprogram. Det virker i sig selv ganske glimrende. Har været på det i 3 uger nu og er gået fra 92 kilo ned til 84.

Det som jeg har lavet mest om på er kosten som ser sådan her ud:

Kaloriefordeling fordelt over 4-5 måltider om dagen:

Protein: Min 200 g.

Kulhydrat: Max 120 g.

Fedt: Max 40 g.

Endvidere træner jeg 5 gange om ugen:

Dag 1: Ben, mave & 300 kaloriers forbrænding i Cardio

Dag 2: Bryst, Triceps & mave og 300 kaloriers forbræning i cardio

Dag 3: Ryg & 300 kaloriers forbrænding i Cardio

Dag 4: Mave & 500 kaloriers forbrænding i cardio

Jeg træner alle de konvertionelle frivægtsøvelser Bænk, sqaut og dødløft. Jeg er ikke gået ned i vægt i disse øvelser men kiloerne og raslet af mig og min livvidde bliver mindre uge for uge. Dog må jeg indrømme at jeg tit er noget "uklar" i hovedet pga mangel på kulhydrater.

Skal til at holde "high-carb" uge nu for at "chokke" min forbræning og derefter er det tilbage til "low-carb" ugerne.

Har tænkt mig at følge denne kur i 8 uger.

Er der nogen som har nogle kommentarer til ændringer? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Tjuhejsa, ikke så mærkeligt du taber dig med den kostsammensætning.. det giver et dagligt indtag på 1640 kcal, hvis vi tager de angivne tal som de faktiske. Et forslag til diæten kunne være ----> at øge kalorieindtaget til noget mellem 2000 og 2500. Du vil opleve du faktisk har det velbefindende samt, vægttabet hovedsageligt vil blive udgjort af fedtmasse.

Skal til at holde "high-carb" uge nu for at "chokke" min forbræning og derefter er det tilbage til "low-carb" ugerne.

Det som reelt sker når du tager en uge over dit maintainence niveua er, at du reverserer faldet i produktionen af leption og thyroid, hvilket gør din krop mere modtagelig for vægttab ved kalorieunderskud.

Link to comment
Share on other sites

Jep! Jeg drikker masser af vand! Ca en 3 liter rent vand om dagen plus det løse.

Man kan sagtens æde sig mæt i de angivne kalorietal.

Mad som:

Perlekartofler

Bønner

Youghurt

Champignon

Saltat

Det mætter faktisk ganske godt, og da jeg samtidig ikke får proteiner fra noget pulver er jeg nød til at spise mig igennem en del kød i løbet af dagen.....

Men det går over al forventning

Stats:

Vægt:

Før:92 kilo

Nu: 84 kilo

Livmål:

Før: 94 cm

Nu: 89 cm

Er pt igang med den 4.uge så jeg er næsten halvvejs....Har pt en fedtprocent på en 13 stykker

Link to comment
Share on other sites

Ved at gå på en diæt af den type, regulerer kroppen samtidig dit eget stofskifte. Dvs. der ingen significant forskel vil være i dit vægttab baseret på en 2100 kcal diæt eller en 1300 kcal diæt over en længere periode... hvorfor det at sulte sig selv som du gør nu, er fuldkommen unødvendigt...

Lige en tanke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share