Mål: Flad mave på 4 uger


Musta
 Share

Recommended Posts

Hej alle derude

Som der står i overskriften, så vil jeg gerne have en flad mave, gerne inden for 4 uger. Jeg har tænkt mig at løbe hver dag i en halv time, droppe alt det usunde mad og alt det med hvedebrød, og erstatte det med fuldkorn. Jeg har ikke tænkt mig at gå ind i detaljer, og finde ud af alle mulige slags mavebøjninger, for det vil blive alt for kedeligt, så jeg har tænkt mig at lave de "simple/normale mavebøjninger" og sidebøjninger, så jeg både rammer de lige mavemuskler og de skrå.

Jeg er faktisk allerede begyndt med det jeg har skrevet oven for, men er det nok til, at jeg kan opnå en flad mave på 4 uger ved at følge det?? Generelt er jeg faktisk ret tynd, er 17 år, vejer 67 kg. og er 175 cm. høj, men det er bare min mave som er blevet for "stor". Så tror ikke at der er tale om, at jeg skal tabe mig, men i stedet at skifte det usunde ud til en sund og en mere fedtfattigt kost og selvfølgelig få motioneret noget mere. Håber det hjælper det jeg er gået i gang med, eller hvad - og kan jeg opnå det på bare 1 måned? :)

Link to comment
Share on other sites

Det er umuligt at sige, når man ikke kender dit udgangspunkt.

Det lyder til det er meget fint det du allerede har gang i. Bliv ikke skuffet hvis dine resultater ikke kommer på 4 uger, for det tager tid at få gode resultater. Men at dømme ud fra din BMI på 21,9, som er helt normal, er du sikkert meget tæt på en "flad mave". Hvis du da ikke allerede har, men er for kritisk til at se det (sådan har mange piger det vist :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

Om det er muligt må tiden vise du skriver du vejer 67kg og er 175cm høj det kan man desværre ikke bruge til meget for hvis du er veltrænet i forhold til utrænet varier vægten meget i forhold til muskel og fedt masse, bare klø på som du skriver så er det vigtigt med en god kost plan og motion men klart hvis du vil ha en 6pack skal du træne mavemusklerne man kan blive markeret på 4 uger men forvent ikke tykke mavemuskler.

Link to comment
Share on other sites

Det er umuligt at sige, når man ikke kender dit udgangspunkt.

Det lyder til det er meget fint det du allerede har gang i. Bliv ikke skuffet hvis dine resultater ikke kommer på 4 uger, for det tager tid at få gode resultater. Men at dømme ud fra din BMI på 21,9, som er helt normal, er du sikkert meget tæt på en "flad mave". Hvis du da ikke allerede har, men er for kritisk til at se det (sådan har mange piger det vist :wink: ).

Wow wow, der kom vi vist lige lidt for langt. Ja jeg ved godt der er mange piger som har samme problem, men det er ikke ensbetydende med at jeg også er en pige, for drenge kan have samme problem :tongue:

Ja, det rigtig at jeg er tæt på en flad mave. Om morgenen er den en lille smule stor, men efter et stort måltid, så vil den blive endnu større. Det vil jeg gerne undgå, ved løb, god kost og simple mavebøjninger. Håber da jeg i det mindste får gode resultater inden sommerferien.

Edited by Musta
Link to comment
Share on other sites

Om det er muligt må tiden vise du skriver du vejer 67kg og er 175cm høj det kan man desværre ikke bruge til meget for hvis du er veltrænet i forhold til utrænet varier vægten meget i forhold til muskel og fedt masse, bare klø på som du skriver så er det vigtigt med en god kost plan og motion men klart hvis du vil ha en 6pack skal du træne mavemusklerne man kan blive markeret på 4 uger men forvent ikke tykke mavemuskler.

Generelt har jeg faktisk ikke motioneret så meget hele mit liv, så det er nok der problemmet ligger ja. men jeg har trænet mig op til at kunne løbe en halv time/5 km. så håber da det derfor. Håber stadig på fremgang og selvfølgelig også gerne bedre kondi :D

Link to comment
Share on other sites

Generelt har jeg faktisk ikke motioneret så meget hele mit liv, så det er nok der problemmet ligger ja. men jeg har trænet mig op til at kunne løbe en halv time/5 km. så håber da det derfor. Håber stadig på fremgang og selvfølgelig også gerne bedre kondi :D

Fremgang er jo allerede sket det er flot du kan løbe 30 min og god kondi træning og fedt brænder bare klø på så vil du snart få din flade mave med en sund god kost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share