Jernhule i Kolding


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Jeg har idag været til jobsamtale i Kolding og kigger nu efter muligheder for træning, hvis jobbet skulle tilgå mig..

Jeg ved der ingen styrkeklub er, men er der slet ikke andre muligheder end fitnessWorld og fitness one?

Jeg har ikk lyst til at styrketræne i fitnessworld men fitness one kender jeg ikk.. Er der ordentlige styrkemuligheder?

Ellers hvis der er andre bud - så smid gerne :)

-tak MOL..

Link to comment
Share on other sites

Altså der er ved Koldinghallerne, sidst jeg var der var det dog lidt sparsomt og lidt gammeldags, men der var dog de ting man skal bruge, så det passer måske meget godt med en jernhule som du søger.

Prisen er ca 150kr per måned, så det er jo også til at overkomme.

Men vær opmærksom på at det ligger i udkanten af byen.

Kig her for mere:

http://www.kif.dk/00019/00054/

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse med et ærinde var jeg tilfældigvis inde og kigge i FitnessOne Kolding i sidste uge, og jeg vil sige, at det er et OK FITNESS center. Frivægtsafdelingen er dog mere eller mindre elendig. De har nogle acceptable Hammerstrength maskiner, men det er stort set også det. Jeg tror ikke, det vil dække dine behov, men du kan jo altid kigge ind.

Link to comment
Share on other sites

Tak - de skriver dog at frivægte ikke er så tunge derinde.. Ikke at jeg er et skur, men mon de er tunge nok så.. Har du erfaring med Fitness One?

Sidst jeg var der, hvilket godt nok er noget tid siden, så var der ingen problemer med vægtene på skiverne. Kender nogle der træner der, og de fleste er da nogle ordentlige gutter, så jeg tror det er nok.

Men ellers så prøv og kig derned en gang, og se om det er noget.

Fitness one, ligger der hvor der tidligere lå et motionscenter der var et okay sted, men om det er blevet lavet helt om til noget tøsetræning tør jeg dog ikke sige.

Fitness world er også en mulighed, der burde gerne være lidt powerracks, dødløft muligheder, og nok tunge vægte. Og så ligger det ret centralt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share