Køb af fatbar


Chris27
 Share

Recommended Posts

Jeg leder i øjeblikket efter en fatbar til min vægtløftningsklub, AK Thor.

Men jeg synes, at de websites, som jeg foreløbigt har fundet virker meget uprofessionelle (Watson gym og Gymratz). Det drejer sig om to engelske sites, som bla ikke kan finde ud af at afregne for shipping og derfor sender ekstraregninger for transport, anbefaler mig at ringe med betalingen (via mit visakort) og andre tvivlsomme ting, som gør, at jeg ikke finder dem troværdige at handle med (jeg har aldrig tidligere med nethandel oplevet den slags problemer), specielt da jeg skal afregne med klubben bagefter.

Derfor leder jeg efter et sted at købe fatbaren, som har rimelige priser og ordentligt professionelt salg.

Jeg fandt oprindeligt fatbaren til 65pund (som med omkostninger blev til 190pund) og siden til 140pund (179pund med shipping) for en bar med kuglelejer.

Dette virker ret billigt, og måske findes en ordentlig fatbar slet ikke til den pris, men kan nogen anbefale et sted at købe den, så vill jeg og AK Thor blive glade :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share