Ryg muskulatur


Svensson85
 Share

Recommended Posts

Kære alle,

Jeg har nu holdt et effektivt træningsprogram i ca. 6 mdr, hvor jeg både har tabt mig en del og fået større muskler.

Min rygmuskulatur er begyndt at se rigtig fornuftig ud, MEN jeg har ikke så meget fylde inderst inde langs rygsøjlen. Det er ikke så afgørende (for mig) ud fra et kosmetisk synspunkt, men jeg tænker om det kan være symptomatisk for noget andet? Er der noget jeg skal væer opmærksom på, og skal jeg træne disse muskler mere og hvordan?

pft.

Link to comment
Share on other sites

Kære alle,

Jeg har nu holdt et effektivt træningsprogram i ca. 6 mdr, hvor jeg både har tabt mig en del og fået større muskler.

Min rygmuskulatur er begyndt at se rigtig fornuftig ud, MEN jeg har ikke så meget fylde inderst inde langs rygsøjlen. Det er ikke så afgørende (for mig) ud fra et kosmetisk synspunkt, men jeg tænker om det kan være symptomatisk for noget andet? Er der noget jeg skal væer opmærksom på, og skal jeg træne disse muskler mere og hvordan?

pft.

Hvilkne ryg trænings øvelse bruger du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller squash, plus crossfit, hvor der er forskellige rygøvelser herunder (dødløft, chin ups, back extensions og nogle andre smarte øvelser jeg ikke kan huske navnene på). Når jeg kører ryg i center er det seated rows, pull downs og lænd.

Jeg har lige forsøgt, at tage nogle billeder af min ryg, men lyset er ikke så godt så forsøger igen snart.

Tak for info so far!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share