Morgenmad


Lenart
 Share

Recommended Posts

Hej. :smile:

Jeg har denne her dårlige vane med ikke at spise morgenmad. Så ville lige hører om I har nogle råd til hvad jeg kan spise, så jeg måske kan falde lidt i vægten :wink:

(Det skal lige siges at jeg er 12 år, hvis der var nogen der skulle få brug for det?)

Link to comment
Share on other sites

12 år er en ung alder at begynde at bekymre sig om vægten. Morgenmaden er for mange mennesker et ømt punkt, da de ikke nødvendigvis er sultne på det tidspunkt. I forhold til vægttab, så er morgenmaden ikke vigtigere end andre måltider. Prøv evt. at vænne dig til at spise en lille smule om morgenen og se hvor det fører dig hen.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

12 år er en ung alder at begynde at bekymre sig om vægten. Morgenmaden er for mange mennesker et ømt punkt, da de ikke nødvendigvis er sultne på det tidspunkt. I forhold til vægttab, så er morgenmaden ikke vigtigere end andre måltider. Prøv evt. at vænne dig til at spise en lille smule om morgenen og se hvor det fører dig hen.

Mvh Andreas

Okay, vil prøve. Men mangler bare råd til hvad jeg kan spise- SYnes også bare selv at jeg er tyk, da jeg vejer ca. 64 og er 168 høj

Edited by Lenart
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share