Fedtprocent


TLunau
 Share

Recommended Posts

Ved ikke om det har været oppe og vende før men er det nogen der ved hvor man kan få målt sin fedtprocent??? nu tænker jeg ikke på en fedttang eller andet godt fra tv-shop der sikkert er udemærket men en måling der fastslår det mere præcist... og i så fald hvad det koster ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Nu ér en test lavet med fedttang noget af det mest præcise, medmindre man begynder at nedsænke sit legeme i vand og andre laboratorie-test.

Problemet med en fedttang er selvfølgelig at man skal gøre det præcist. Personligt har jeg en læge der er villig til den slags og ligger inde med en fedttang. Måske gør din egen også. Men det er bare et forslag.

Link to comment
Share on other sites

Nu ér en test lavet med fedttang noget af det mest præcise, medmindre man begynder at nedsænke sit legeme i vand og andre laboratorie-test.

OK det vidste jeg ikke... nu ved I hvorfor man ikke skal spille smart :bigsmile: .... spørger man bare sin egen læge??? og hvis man nu skulle overveje en lab-test hvad koster det så???

Link to comment
Share on other sites

Prøv at læs her:

The Ultimate Body Fat Testing Guide

Jeg vedhæfter også lige en Bodyfat Calculator lavet af ham der har skrevet ovenstående artikel..

Ellers er der også mere info her:

http://www.t-mag.com/nation_articles/209body.html

Sidste link er taget fra denne side:

http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?ac...&vare_id=237266

Tænker selv på at købe sådan en fætter..

Prøvede MOL's målebåndsmetode i dag, men den ligger jeg ikke så meget i hehe :D

Mht. dit spørgsmål om måling i lab har jeg ingen anelse om hvormeget det koster..

Men jeg så i sidste uge indslaget i Rene ord for pengene omkring disse vægte vs. en mere prof. måling udført af en diatist.

Om man kan bare uden videre kan få målt ens fedtprocent af ens egen læge ved jeg heller ikke, kan man tillade sig kun at komme for det? :unsure:

Tror stadig det overall at den bedste løsning er en tang og en hjælper til at nå de steder man ikke selv kan ;)

bodyfat.zip

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share