Tager på i varmen!


mussetand
 Share

Recommended Posts

Jeg har i løbet af den sidste uge taget 2.5 kilo på.

Jeg er igang med at tabe mig, og har over de sidste 4 måneder tabt ca 6.6 kg.

Nu har jeg pludselig taget 2.5 kg på uden at jeg har ændret kost eller motion - jeg følger stadig min "kur" som normalt, hvis ikke med mere motion.

Det eneste der er til forskel er, at jeg drikker rigtig meget vand. Men samtidig går jeg også dét mere på toilettet, så hvordan kan det være at jeg har taget så meget på?

Kan det være noget med at kroppen holder på væsken, når det er så varmt som det er for tiden?

Mine mål har også ændret sig, jeg måler ca en cm mere om taljen og 1 cm mere om hofterne, men det samme om lårene.

Er der nogen der ved hvad det er der sker?

Mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det kun vand du drikker mere af? Hvad med sodavand ??

Er du sikker på at have fået nok væske (på det rigtige tidspunkt) som du ikke har haft lidt træg mave?

Eller får du lidt koldskål - der indeholder dobbelte så megen energi som sodavand og mælk med kammerjunker, der er "ren sukker"?

Du skriver ikke om din nuværende vægt/højde. Og det er fint nok at tabe sig laangsomt.

Når dine muskler opbygges taber du dig i starten, så fylder musklerne lidt mindre end fedtet (du har slanket dig).

Med alt den måleri - må du vide helt præcist om du har spist anderledes (iflg din kur) eller motioneret mere eller mindre.

Der er normalt for kvinder at vægten svinger i løbet af deres periode. Vent at se om en uge eller 2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share