Ny motionist


LøbeSkvattet
 Share

Recommended Posts

Håber det er det rigtige sted at poste, ellers må i skælde ud.

Jeg er lige startet på at løbe, og til min egen overraskelse nyder jeg det faktisk. Det er sku skønt og ligge i sengen om aftenen, og føle man har lavet lidt(løber ret sent indtil videre).

Jeg er dog stødt ind i noget meget mærkeligt. Det her lyder rigtig skørt, men det er svært at forklare. Jeg bliver øm i fedtet(eller det binder fedt til huden). Det forekommer omkring ribbenene, og så også lidt ned af maven. Det er ikke selve huden, og det er heller ikke lungerne. Det er føles som det lag mellem selve ribbenene og så huden.

Jeg er ikke en specielt overvægtig, 184 og noget i stil med 75-80 kilo, men jeg har da lidt der kan blævre. Det er måske den hoppen op og ned der gør det ømt? Kan det være noget med en dum t-shirt? har brugt den samme indtil videre.

Hvor vigtigt er det at have de rigtige sko i forhold til pronation. Købte bare et par som var på tilbud, og jeg syntes de er rare at have på/løbe i. Kan man smadre ting ved at have de helt forkerte?

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share