LET'S GET IT ON!


nicki_h_j
 Share

Recommended Posts

Om mig: Jeg er en 25 årig mand, der hele mit liv har spillet fodbold og været fysisk aktiv. I en periode på ca. 4 år har jeg styrketrænet regelmæssigt og fået de resultater jeg ønskede. De sidste 3-4 år har mit fysiske aktivitetsniveau faldet drastisk og jeg er nu i mit livs dårligste form.

Nu skal der ske noget og jeg opretter denne logbog for mig egen skyld, for at skabe overblik og struktur i min træning. Mit mål er i første omgang, at træne 4 gange ugentligt. De 4 gange bliver en kombination af træningscenter og løb i naturen, med hovedvægt på styrketræningen.

Nuværende stats:

Vægt: ca. 74 kg

Højde: 175 cm

Form: Under middel (Har ikke noget dokumentation på dette, men tester mig selv snarest)

Grundet ferieaktiviteter i uge 30 vil min træning først påbegyndes i uge 31. Jeg vil dog forsøge, at være aktiv i den kommende uge og mit næste indlæg vil omhandle min motivation(eller mangel på samme) og de aktiviteter jeg vurderer relevante for loggen.

Link to comment
Share on other sites

Træningsprogram

Her i opstarten vil mit træningsprogram være et standard 2-split program.

- Dag 1. vil bestå af bryst, skulder, mave, triceps og ben

- Dag 2. ryg, lænd, biceps (muligvis mave)

Basisøvelserne i programmet vil være squat, lunges, dødløft, bænkpres, military pres og vil hovedsageligt blive gennemført med fri vægt og suppleret med maskinøvelser.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share