Hvilke kvaliteter vægter i højest ved Proteinpulver


Sander
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg diskuterede med nogle kammerater hvilke kvaliteter folk prioriterer når de køber protein pulver, og hvilke mærker de foretrækker (det kan jeg jo dog desværre ikke spørge jer om, på det ehr forum).

Så Jeg tænkte jeg ville spørge folk herinde om hvilke kvaliteter de prioriterer når de køber protionpulver.

I hvilken rækkefølge prioriterer i følgende kvaliteter fra 1 – 6 (Nr. 1. er vigtigst)

• Smag

• Pris

• Næringsindhold (altså aminosyreprofil, antal proteiner, kulhydrater og fedt)

• Kvalitet (Her tænker mest af alt på en værdi som Biologisk Værdi / Value)

• Mærke, altså om pulveret er produceret af nogle af de store fabrikanter, altså om pulveret er en ”mærkevare”.

• Tillid til producent - at pulveret rent faktisk overholder de data, producenten opgiver og pulveret ikke er ”forurenet”, altså rent.

På forhånd tak for jeres svar :)

Link to comment
Share on other sites

1. Næringsindhold (altså aminosyreprofil, antal proteiner, kulhydrater og fedt)

2• Mærke, altså om pulveret er produceret af nogle af de store fabrikanter, altså om pulveret er en ”mærkevare”.

3• Tillid til producent - at pulveret rent faktisk overholder de data, producenten opgiver og pulveret ikke er ”forurenet”, altså rent.

4• Smag

5• Pris

Uden at have den helt store proteinpulverproducentviden vil jeg dog mene at 2 og 3 hænger meget godt sammen...

Vh.Loth

Edited by loth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share