Problemer med hoften


Polunda
 Share

Recommended Posts

Hej, ville lige høre jeres mening om hvad der kan være galt.

symptomerne: Smerten kommer som regel ved Squat allerede ca. 15 grader over paralel og bliver en smule værre ved fuld dybde, smerten er ikke så voldsom at den hæmmer mig og min træning, det føles nærmest som en rigtig hård omgang DOMS bare meget lokalt i venstre hofte og det øverste af låret. Problemet har varet ved i ca. 3 uger efterhånden, men som sagt hæmmer det ikke min træning og jeg har påtrods af smerten været i stand til at sætte en ny 5reps rekord en gang om ugen i squat de sidste 5 uger. I øvrigt virker det som om at, smerten bliver mindre når der kommer vægte på stangen, måske er dette bare pga. adrenalin og øget koncentration for at klare sættet?

Mit bud er at jeg må have forstrukket musklen en eller anden gang, selvom jeg ikke kan sætte tid på hvornår det skulle være sket...

Jeg har behandlet området med kulde og sådan nogle creme der skulle virke på den slags, desuden opvarmer jeg specielt meget for tiden, da meget grundig opvarmning lader til at have en effekt. Men problemet er hverken blevet bedre eller værre over de sidste mange dage.

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share