Starte i atletik klub.


Guest Slettet122013
 Share

Recommended Posts

Hej MOL-brugere! :)

Jeg er en dreng på 15 år, som er blevet bidt af løb. Jeg har løbet i snart 2 år og mine tider lyder sådan:

5 km: 19:14

10 km: 38:39

Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor min 5 km ikke er hurtigere. Jeg ville spørge om det er værd for mig, at starte i en atletik klub? Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at se andre på min alder og se om de er alt for hurtige, eller om jeg er på nogenlunde niveau. Jeg var til et løb, med min skole, hvor vi skulle op mod nogle lokale skoler og der vandt jeg totalt overlegent og slog faktisk ny personligrekord på 10 km. Hvis i kan huske hvad jeres tider, var i min alder, kan i så ikke skrive, hvor i sådan nogenlunde ligger henne, i forhold til min alder? Jeg skal forresten også løbe halv marathon herom 14 dage i Odense, hvis vi nu skulle møde hinanden, ude på vejen ;)

Tak på forhånd.

/Viktor

Hvis du er dig, så meld dig da ind i en klub! Men regn ikke med at du er den hurtigste - der skal du nok lige have skåret nogle minutter af din 5k tid ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share