motions træning går ikke godt..


crisis
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg i ca. 5 uger gået til fitness, og synes at det at tage derhen er jeg blevet lidt doven til, f.eks. sidste uge tog jeg ikke til fitness, Jeg tror problemet er at jeg ved ikke hvad jeg skal lave, jeg har ikke nogen plan, og bare laver noget random, og derved mister jeg lysten.. Nogen som kunne komme med et program til hvordan jeg kunne tabe mig via fitness, gange med hvormange gange om ugen og samt antal minutter også..¨

Måske også en madplan

Edited by crisis
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg i ca. 5 uger gået til fitness, og synes at det at tage derhen er jeg blevet lidt doven til, f.eks. sidste uge tog jeg ikke til fitness, Jeg tror problemet er at jeg ved ikke hvad jeg skal lave, jeg har ikke nogen plan, og bare laver noget random, og derved mister jeg lysten.. Nogen som kunne komme med et program til hvordan jeg kunne tabe mig via fitness, gange med hvormange gange om ugen og samt antal minutter også..¨

Måske også en madplan

Hej Crisis

Jeg tror alle kender til manglende motivation, fra tid til anden.

Det er oplagt at du med en træningsplan, kan se når du gør fremskridt, og fremskridtet vil være motiverende på længere sigt.

Er der ikke mulighed for at hyre en instruktør i en times tid i dit fitness center? Mon ikke det ville være alle pengene værd at gøre det. Mht. kost spis sundt, fisk, kylling, masser af grønt og frugt og grov brød. Havregrød/gryn som mellem måltid, det er godt nok r*vsygt, men nemt, hurtigt og sundt.

Håber du kommer i omdrejninger igen!!

God træning

Stephan

Link to comment
Share on other sites

Hej

Du taber dig ikke ret meget ved fitness. Dit vægttab foregår i køkkenet. Indtag mindre kcal end du forbruger, og du vil tabe dig, det kan ikke undgås.

Du forbruger mest energi (kcal) ved kardiotræning, spinning, cykling, roning og løb. Styrketræning vil hjælpe dig til større muskler, og muskler bruger mere energi end fedt.

Hilsen

kaufuss

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare svært ved at en stor kostomlægning skulle kunne gøre det bedre...

Jeg kan huske da jeg var yngre spiste jeg det samme som jeg gør nu, og gik til taekwondo 2 gange om ugen, og blev ikke overvægtig....

min overvægt skyldes en knæskæde, som gjorde at jeg ikke kunne dyrke motion i næsten 2 år...

Edited by crisis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share