Min kost for idag..


ePonk
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreng på 13 år og skulle lige høre om denne her kost som jeg lige har spist i løbet af dagen er sund..

Fakta:

Køn: Dreng.

Højde: 164

Vægt: 48 kg

Morgenmad: En skål pære/banan yoghurt (1,3 % fedt), og et meget groft knækbrød men en skive spegepølse (14 %)

mellem: Et æble og en halv liter vand.

Frokost: 2 grovboller med pølse skriver med ketchup indeni. Plejer aldrig at få sådan noget!! Plejer altid at få 2 skriver rugbrød (det aller groveste :S) med spegepølse og leverpostej.

Da vores lære ikke kom idag fik vi fri 1,5 time før fri, også skulle jeg vente , 3 timer og 45 min på at jeg skulle svømme. Jeg svømmer på et konkurrence hold, så træningen er meget hård! Nå men så tog jeg ned til byen og faldt over en eller anden energidrik, altså ikke red bull, cult eller noget, men såan en sund en som skulle give musklerne et eller andet pis hehe :P Så jeg valgte simpelhen at købe sådan en (1,5 liter) for at drikke den, også købte jeg noget mørkt lindt chokolade 85 %, og tog et lille stykke af den som skulle være sundt for kroppen, og drak den der 1,5 liter drik. Efter den skulle jeg tisse 5-6 gange i løbet af 2 timer. Plejer stortset aldrig gå ned i byen men istedet spise 1-2 stk frugt før træning...

Aftensmad: Mig og min mor købte hver en bland selv salat nede i super best. Jeg tog Ice Berg salat, men en MASSE tun og lidt pasta.

Jeg løber desuden 3 gange om ugen, 7,5 km hver gang, så er i meget god form + jeg styrketræner 3 gange om ugen for at få en six pack. Jeg tar stortset aldrig pålæg over 15 % fedt da man skal have en lav fedt procent.

Ser det hele nogenlunde fint ud? :).

Emil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share