Protein Fabrikken Meal-RP - Erfaringer?


Zandesh
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Er der nogen af jer der kender til Protein Fabrikken's Meal-RP med enten jordbær eller chokolade, som et måltidserstatning kombineret med kalorielet mad? Er dette bare endnu et scam produkt, eller er der rent faktisk tale om at det er brugbart?

http://www.proteinfabrikken.dk/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=4927 - Dette er linket til ét af deres produkter.

Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer med dette, og eller kan sige god for det?

- Zandesh

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke smagen på netop det produkt du linker til, men en af mine bekendte har gode erfaringer med proteinfabrikken.

Men det jo typisk sådan, at jo dyrere proteinpulveret er, jo bedre smager det.

By the way, så bliver din tråd nok slettet, da vi ikke må linke til fabrikanter. smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen,

Er der nogen af jer der kender til Protein Fabrikken's Meal-RP med enten jordbær eller chokolade, som et måltidserstatning kombineret med kalorielet mad? Er dette bare endnu et scam produkt, eller er der rent faktisk tale om at det er brugbart?

http://www.proteinfabrikken.dk/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=4927 - Dette er linket til ét af deres produkter.

Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer med dette, og eller kan sige god for det?

- Zandesh

Hej Zandesh.

Jeg har prøvet Meal RP fra proteinfabrikken gennem længere tid og er rimelig tilfreds med det. I princippet kan man vist leve af det, da det indeholder alle vigtige vitaminer og mineraler, men det vil jeg ikke anbefale.

Jeg har oftest brugt det som mellemmåltid i stedet for et eller andet usundt eller som måltid i stedet for fx. morgenmaden eller frokost. Min erfaring er, at du kun skal bruge 300 ml vand til to skeer, evt. med top, så konsistensen bliver lidt tykkere. Dette syntes jeg mætter bedre. Jeg plejer gerne at blive mæt "kun" i 1-2 timer, men jeg er også en stor mand, der måske skal have lidt mere indenbords end gennemsnittet..

I øvrigt vil jeg anbefale jordbærsmagen, da chokoladen smager lidt kunstigt (gør alle proteinvarianter ikke det?) og lidt sur syntes jeg. Smag og behag..

Mvh Kassen

Edited by Kassen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share