Er startet på Anabolic Diet


CNH
 Share

Recommended Posts

Goddag, for nyligt fik jeg "Anabolic Diet" kuren af min kammerat som har haft god brug af den i lang tid, så nu har jeg tænkt mig at give den gas, men har lidt problemer med, at finde en variation i hvad jeg kan spise.

Kuren går ud på at bruge fedt til energi istedet for kulhydrater, og bare loade carbs 1-2 dage om ugen(weekenden) til at miste fedt % samtidig med du kan opbygge muskler igennem styrke træning se "http://tizlol.com/anabolic_diet.pdf"

Kunne godt tænke mig en lille liste over grønt evt. der ingen kulhydrater har, og hvilke nødder er bedst? Med højest fedt indhold uden kulhydrater?

Som det ser ud PT, spiser jeg kun en helveds masse æg, bacon og ost (som regelt lillebror ost snacks) og oksekød når jeg har råd til det, men leder som sagt bare efter lidt alternativer til at variere en smule (uden det tager 2 timer at lave maden hver gang) på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Broccoli, spinat, agurk, peberfrugt og squash kan du sagtens proppe dig med. Jordbær er der heller ikke så mange carbs i.

Ellers prøv det der internet, simoplefitness.dk, kost-plan.com, rapsol.dk, der er mange steder hvor man kan se ernæringsinformation på fødevarer.

By the way, så får du en dejlig ånde af æg bacon og kød en hel uge. 4thumbup.gif Det er faktisk en nem måde at spise på, et eller andet sted. Jeg havde bare en tendens til at drikke mig fuld og leve af junk i weekenden. I de 4 uger jeg spiste sådan, vejede jeg mig kun, dvs. ingen mål. I løbet af hverdagene smed jeg 4-5kg, og så tog jeg 3-4kg i weekenden når jeg carbede op.

DiPasquale linkdropper til en masse undersøgelse der bakker hans argumenter op - om de er 'sande' er jeg ikke i stand til at vurdere.

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt, så synes jeg du skulle fokusere på at købe øko. varer, og generelt ikke det billigste. i USA opererer de meget med køer der er fodret med græs, så kødet indeholder de 'naturlige' fedtstoffer osv.. Jeg ved faktisk ikke hvordan det står til herhjemme, om det kan betale sig at købe øko. kød.

Link to comment
Share on other sites

Broccoli, spinat, agurk, peberfrugt og squash kan du sagtens proppe dig med. Jordbær er der heller ikke så mange carbs i.

Ellers prøv det der internet, simoplefitness.dk, kost-plan.com, rapsol.dk, der er mange steder hvor man kan se ernæringsinformation på fødevarer.

By the way, så får du en dejlig ånde af æg bacon og kød en hel uge. 4thumbup.gif Det er faktisk en nem måde at spise på, et eller andet sted. Jeg havde bare en tendens til at drikke mig fuld og leve af junk i weekenden. I de 4 uger jeg spiste sådan, vejede jeg mig kun, dvs. ingen mål. I løbet af hverdagene smed jeg 4-5kg, og så tog jeg 3-4kg i weekenden når jeg carbede op.

DiPasquale linkdropper til en masse undersøgelse der bakker hans argumenter op - om de er 'sande' er jeg ikke i stand til at vurdere.

tak for svaret, jeg vil tjekke siderne ud, og forresten, det du tabte dig var højst sandsynligt kun væske, det taber du når du dropper carbs fordi det ikke binder sig til kroppen, og så hopper det på igen når du carber op, har fået at vide man ikke rigtig får resultater før godt efter 3 uger ++

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share