halvmarathon program


jabsi1
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg er en dreng på 14! Jeg har gennemført halvmarathon sidste år i april ( i tiden 1.44) og hadr mod på nogle flere af slagsen

men jeg vil meget gerne komme ned på de halvanden time

er der en venlig sjæl (eller flere) der kan lave et træningsprogram til mig? Jeg har tid til træning 4 gange i ugen, men heller ikke mere, da jeg også spiller meget badminton

Der er et løb i min by den 12/13/14? maj hvor man kan løbe halvmarathon, og har tænkt mig at det er der mit løb på halvanden time skal foregå. Men kan sagtens tage ud til nogle andre løb hvis det er med i træningen

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Din tid på den halve er ret ok, specielt hvis det er uden nogen videre løbetræning. 4 ugentlige løbeture kan sikkert gøre dig endnu bedre. 2 af disse ture kan foregå i mageligt tempo og 2 i hurtigere tempo, gerne i form af intervaller. Begynd forsigtigt og øg mængden af løbetræning (antal km/uge) langsomt. Der er lavet en del gode artikler og specifikke løbeprogrammer her på siden allerede. Det er nok en rigtig god ide at kigge på dem.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share