Erfaring med "the warrior diet"


Achilles
 Share

Recommended Posts

Hey gang,

Jeg læste the warrior diet første gang for et par år siden og tænkte at forfatteren var idiot, men da en af mine venner fornyelig begyndte at få en pludselig og meget markant fedt reducering blev jeg nysgerring og forhørte mig.

Det han fortalte lød mig bekendt og jeg endte op med at genlæse the warrior diet hvilket han i store træk dyrkede uden dog selv at vide det.

Nu har jeg så læst den for anden gang og hvis ikke andet synes jeg det er god læsning idet han er så diametralt modsat alle andre.

Det har taget mig godt 3 uger og læse bogen og jeg har undervejs fuldt dieten/livsstilen og på trods af at forfatteren giver gode råd til hvordan man langsomt kan assimilere dieten uden at gå kold tyrker er det dog hvad jeg har gjort.

Mine erfaringer indtil videre er at jeg er langt mere frisk dagen igennem og det virker som om jeg har mere overskud og overblik end normalt.

Min kondition har også forbedret sig mærkbart og mest fantastisk er det nok at min fiske overfølsomhed som viser sig i form af eksem på mine hænder et døgns tid efter indtagelse er forsvundet.

Styrken virker også til at forstætte med at øges som træningen fortsætter, men min frame er dog begyndt at blive markant mindre, specielt mine skuldre.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer fra dieten, plusser, minusser etc. og hvis i har tilpasset den jer hvordan har i så gjort det ?

Link to comment
Share on other sites

Gider du ikke kort, at ridse dietens hovedtanker op?

Den bygger på ideen omkring "undereating and overeating"

Man "faster" forfatteren kalder det "controlled fast" forstået på den måde at man stadig må spise visse ting dagen igennem, men at man ikke må spise mad som får ens blod sukker til at stige. man kan sige at det handler meget om at kontrollere ens insulin. men man faster altså fra man vågner og til man om aftenen spiser ét kæmpe måltid mad.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share