Hjælp til mit program


Ari_Djen
 Share

Recommended Posts

Jeg har trænet siden August sidste år, mit nuværende program består mest af maskiner. Efter at have læst en del i forumet har jeg indset at mit program ikke er tilstrækkeligt nok, til at opfylde mine ønsker. Jeg er ikke andet end en pind i luften på 65kg. Så mit mål er at blive større.

Min kostplan ser således ud:

Morgenmad: Havregryn med sukker og mælk

Formiddagsmad: Landgangsbrød

Middagsmad: 2-3 Stykker Rugbrød

Eftermiddagsmad: 2-4 Stykker Rugbrød

Aftensmad: Næsten altid en af disse, Katofler/Ris/Pasta, kød og en bunke grøndsager

Natmad: 2-3 Stykker Rugbrød

I løbet af dagen spiser jeg ca. 4-5 stykker frugt.

Jeg havde tænk mig at mit nye program skullle se således ud

Dag1:

Bryst

Triceps

Mave

Dag2:

Ryg

Biceps

Mave

Dag3:

Ben

Nakke

Skulder

Mave

Jeg træner hver anden dag. Grunden til at jeg har mave med hver gang er fordi mit gamle program havde mave med hver gang og det har givet gode resultater.

Til mave vil jeg stadig bruge den maskine jeg altid har brugt.

Til bryst har jeg bænkpress

Til triceps, denne øvelse: http://www.exrx.net/WeightExercises/Tricep...yingTriExt.html

Til biceps, denen øvelse: http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBCurl.html

De fire øvelser er det jeg har indtil videre.

Så mit Store spørgsmål er, hvordan og hvilke øvelser skal jeg lave ? Evt. link til hvordan de udføres.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at kigge i Ethan Hunt's log, Panser har kommet med nogle udmærket svar, som sætter tingene lidt perspektiv for en begynder (tsk tsk EH.......begynder :devil: )

Umiddelbart vil jeg sige at frekvensen hvorved du rammer samme muskelgruppe er for lav - der går 6 dage imellem hver grupper, det er for meget hvis du vil have vækst på længere sigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share