brugerundersøgelse af kommunikation på forummet


cand.merc.SMC group
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg repræsenterer en gruppe fra Copenhagen Business School som i faget Culture, network and communities har valgt at undersøge kommunikationen på motion-online.dk.

Det ville være til stor hjælp for os (og forhåbentlig også motion-online.dk) hvis i har lyst til at sætte et par minutter af til svare på vores undersøgelse.

Linket til vores survey er:

http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=glqri3io2p0g9y7821969

På forhånd tak :)

Rune

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg repræsenterer en gruppe fra Copenhagen Business School som i faget Culture, network and communities har valgt at undersøge kommunikationen på motion-online.dk.

Det ville være til stor hjælp for os (og forhåbentlig også motion-online.dk) hvis i har lyst til at sætte et par minutter af til svare på vores undersøgelse.

Linket til vores survey er:

http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=glqri3io2p0g9y7821969

På forhånd tak :)

Rune

Hvis i vil havde folk til at svare vil det nok være en ide at vise hvor mange spørgsmål der/ hvor langt man er i processen

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg repræsenterer en gruppe fra Copenhagen Business School som i faget Culture, network and communities har valgt at undersøge kommunikationen på motion-online.dk.

Det ville være til stor hjælp for os (og forhåbentlig også motion-online.dk) hvis i har lyst til at sætte et par minutter af til svare på vores undersøgelse.

Linket til vores survey er:

http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=glqri3io2p0g9y7821969

På forhånd tak :)

Rune

Siden hvornår er cand.merc'ere begyndt at kune finde ud af kommunikation? :laugh:

Til gengæld synes jeg det er et fornuftig og dejlig enkelt skema, i har jer. Men måske er det overvejene i forvejen meget aktive, der deltager...

Link to comment
Share on other sites

Hvis i vil havde folk til at svare vil det nok være en ide at vise hvor mange spørgsmål der/ hvor langt man er i processen

Jeg kunne godt tænke mig a kende lidt til formålet med analysen. Ikke detaljeret, men bare nogle clues - det synes jeg virker meget naturligt når man beder folk om deres tid :)

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke ekspert i spørgeskemaer, men jeres mangler en tur igennem maskinen endnu en gang.

Har i overvejet at bruge metoden niceToKnow/NeedToKnow omkring hvilke spørgsmål i vil havde med?

Har i kørt jeres spørgeskema igennem en test for at finde fejl og mangler?

Desuden synes jeg det er en god ide at give folk man gerne vil ahvde til at deltage en gulerod - altså måske bare hvem og hvad hjælper vi? eller måske en lovning på at resultaterne bliver offenligjort i denne tråd....

Link to comment
Share on other sites

Hej igen alle sammen.

Først og fremmest vil jeg gerne takke for alle svarene og den konstruktive kritik, det sætter vi pris på :)

@ Torben F.

Vores formål med denne undersøgelse er at danne et overblik over kommunikations strukturen på motion-online.dk. Det skal hjælpe os med at evaluere hvilken form for kommunikation der er bedst egnet til skabe et velfungerende aktivt online community. Det betyder selvfølgelig at vi er nød til at kigge på flere forskellige forummer, heriblandt motion-online.dk

@ christianspoer.

spørgsmål 4 indeholdt en pinlig stavefejl, det er jeg ked af. Den er blevet rettet.

spørgsmål 8 indebærer hele motion-online.dk, altså også motion-online.dk/fora

i spørgsmål 9 skal man bare skrive ja eller nej. I tilfæde af at man svarer ja, ville det være rart hvis i kunne nævne hvilke :)

@ Zoater.

Vi er absolut heller ikke eksperter, men det er ikke vores første survey. Vi har allerede fået en del brugbar data fra folks svar, og det sætter vi selvfølgelig pris på.

Til sidst vil jeg gerne nævne at ledelsen på motion-online.dk selvfølgelig for del i vores resultater!

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... :smile:

me too

Jeg er ikke ekspert i spørgeskemaer, men jeres mangler en tur igennem maskinen endnu en gang.

Har i overvejet at bruge metoden niceToKnow/NeedToKnow omkring hvilke spørgsmål i vil havde med?

Har i kørt jeres spørgeskema igennem en test for at finde fejl og mangler?

Desuden synes jeg det er en god ide at give folk man gerne vil ahvde til at deltage en gulerod - altså måske bare hvem og hvad hjælper vi? eller måske en lovning på at resultaterne bliver offenligjort i denne tråd....

I forhold til alle de andre spørgeskemaer, der postes herinde, så jeg egentligt dette er ganske tilforladeligt. Men enig i, at der mangler lidt i introduktionsbrevet med hensyn manglende indsigt i, hvad der ønskes undersøgt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share