Lidt protein/ Kost Hjælp! ELLER bare hjælp..


Kriller
 Share

Recommended Posts

Hej Motion Online!!!

Jeg er Forholdsvis ny her inde, og derfor kan det godtvære dette er et spørgsmål der er stillet før, har dog kigget en del på siden, og syntes ikke rigtigt jeg har kunne finde noget som 100% svare på mine spørgsmål.

Jeg er en gut på 24 år, 90 kg 186 cm høj, jeg er Kraftig bygget, altså store knogler og tjaa måske lige en lille tand for meget på mavsen. ( jeg har tabt mig, over en længere periode 20 kg, men er stadig ikke helt tilfreds)

Jeg er kommet ind i en god og fast rytme med motion, og jeg er rigtigt tændt på at skulle få min fedt procent ned samt komme i en skarp form, da jeg kan mærke at det er noget der giver mig utroligt meget i min hverdag.

Jeg spinner en 4 gange om ugen, og løber en tur i ny og næ...

her kommer mit spørgsmål så,

KOSTEN!!!

Jeg er jo en ung KNÆGT, som for at være helt ærlig ikke er specielt god til det med kosten, er pænt uopfindsom hvad mad angår, jeg prøver at kigge på KCAL når jeg handler ind, men det bliver ofte det samme, og sjældent Frugt og grønt.

Det skal siges, at jeg på ingen måde er fanatiker, og agter heller ikke at blive det, da jeg simpelthen er for flyvsk og spontan til at jeg kan følge en meget stram plan, (ved det lyder dobbelt moralsk) men jeg har fundet ud af at jeg er en livsnyder ud over alle grænser, og derfor ikke har B..... til at følge en sådan plan.

Jeg spiser Gerimax energi vitaminer, og fiske olie (da jeg overhovedet ikke får fisk i min kost) hver morgen,

NU har jeg så købt mig noget protein pulver, som jeg vil prøve at drikke efter min træning, men er det på nogen måde nogen fordel for mig, nu når jeg i virkeligheden bare gerne vil bliver mere fast i kødet, og lidt mere trimmet?

skal jeg skifte aftensmaden ud med en omgang pulver eller hvordan vil i anbefale mig at bruge dette?

kan det overhovedet betale sig for mig at bruge proteinpulver, når jeg ikke følger en stram kost plan?

Jeg føler bare at jeg ikke spiser godt nok i forhold til min træning og ambitioner, og derfor har jeg brug for alle de input jeg overhovedet kan få.

Jeg undskylder, mit lange indlæg og evt. sludder, men håber bare at nogen kan hjælpe mig lidt på vej, så jeg kan udleve mine drømme..

På forhånd mange tak, og mange tak for alle de fede indlæg her på siden, dette har indtil nu været en stor hjælp og inspiration for mig...

venlig Hilsen

Kriller ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share