Hurtig Hjælp!


Kriller
 Share

Recommended Posts

Hej Alle..

Jeg står overfor en udfordring på lørdag (6 timers spinning)

Jeg har trænet og spist som man skal... nu er der så kun 2 dage til og har ramt muren...

Jeg føler mig træt og udkørt i hele kroppen, trods jeg havde hviledag i går

Kan i komme med et par gode råd til hvad jeg skal gøre. min plan var at træne i dag og så holde fri igen i morgen. for at være helt klar til Lørdag..

er dette en dum ide ? og hvad kunne alternativet være

På forhånd mange tak!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cykologen

Med kun to dage tilbage kan du hverken gøre det store fra eller til, hvad formen angår. Men du kan selvfølgelig "opføre dig fornuftigt" for at blive så veloplagt på lørdag som mulig. Det vil i min bog sige god og energirigtig mad uden alkohol, rigeligt med nattesøvn og eventuelt lidt let træning for at holde benene og kroppen i gang.

Du har sandsynligvis trænet rigeligt frem til denne event, og så kan man godt føles sig lidt tømt umiddelbart før den store udfordring. Derfor er det mest hensigtsmæssige at have fokus på at hvile godt ud. Selv foretrækker jeg lidt "let træning" op til en større udfordring, men det er nok mest mentalt, at det betyder noget.

Nu er det så ikke en kæmpe bjergetape, du skal ud på, men en omgang spinning (omend en lang en af slagsen). Så du kan jo skrue lidt op og ned for intensiteten undervejs alt efter, hvordan dagsformen er.

God fornøjelse!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share