Weightgainer


Sheva
 Share

Recommended Posts

Hey alle.

Jeg er interesseret i, at få lidt mere fedt på sidebenene. Naturligvis kunne jeg bare spise en masse junkfood, drikke en masse sodavand og spise en masse slik, men jeg er ikke interesseret i, at ligge min livsstil total om. :D

Den anden dag hørte jeg om weightgainer. Men jeg er lidt i tvivl, om det passer til mig.

Jeg er 17, og jeg lever en "normal" livsstil. Jeg går ikke til sport (eller træner i et center, for dens skyld), men jeg dyrker ca de 60 minutter, som man vist skal. Min kost er også normal..

Jeg vil bruge weighgainer, som et tilskud, og ikke som erstatning for noget..

Desuden er jeg også interesseret i, hvor meget man får ud af weightgainer..

Her er der et eksempel:

http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-weight-gainer-189p.html#

Kan godt være et dumt spørgsmål, men hvor mange kg kan jeg så tage på, hvis der er 3 kg i sådan en fætter. Forhåbentligt ikke kun 3.. :)

Tak på forhånd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er bare for tynd, og vil gerne have nogle ekstra kilo ASAP. Vil gerne have 10 kg, og selv hvis jeg tager dem på, er jeg stadig ret spinkel, men vil begynde i et center dér.

Så hvor mange kg kan jeg tage på ved hjælp af det produkt jeg har linket til, og hvor hurtigt? :)

EDIT:

Andre idéer til hurtig vægtøgelse er også velkommen.

Edited by Sheva
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share