Ginseng - pengene værd?


KTH
 Share

Recommended Posts

Hej!

Hvilke erfaringer har i med Ginseng? Har det en positiv effekt på træningen eller er det spild af penge?

Hvis det har en positiv effekt, hvad for noget skal man så købe? Jeg har hørt at der er to forskellige slags Ginseng. Den ene er Panax og den anden kan jeg desværre ikke lige huske hvad hedder...

Dette emne har sikkert været oppe og vende mange gange før, men da jeg ikke har mulighed for at søge, synes jeg, at det er berettiget at tage det op i en ny tråd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for min ginseng......spiser Gerimax, men andre mærker er sikker ligesågode.......!

Kan ikke mærke noget iforhold til min træning, men jeg er ikke så træt i de perioder hvor jeg tager ginseng......

Du har ikke haft maveproblemer, efter du startede med Gerimax?

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

pyt> nej.......men lidt hjertebanken engang imellem.......men det havde jeg dog også før, så jeg ved ikke om det har noget at sige!

Men min mor kan fx. slet ikke spise dem! Hun siger at hendes hjerte får sprinteren på, bare hun tager dem en dag, så det er nok noget man skal holde øje med!!

KTH> Jeg tager 2 piller hver morgen i 2 mdr. og så holder jeg 1 mdr pause. Og nej, jeg er ikke ekstra træt når jeg holder op, går bare tilbage til udgangspunktet. Men jeg kan tydeligt mærke når jeg spiser dem, og jeg vil anbefale at du spiser dem om morgnen eller ved frokost....!

Nu er det ikke sådan at det er ligesom effedrin eller sådan noget, overhovedt ikke! Men jeg vil nu alligevel sige, at jeg sagtens kan mærke forskel, og jeg er glad for pillerne...... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender et ægtepar, der træner styrkeløft. De prøvede at drikke Gerimax Ginseng tonikum i en måneds tid. De blev ikke friske af det, tværtimod blev de begge meget trætte. Det undrer mig lidt... er der nogle, der ved, hvad Ginseng egentligt gør ved kroppen? Øger det nogle hormonniveauer eller hvad sker der?

Det skal lige siges, at de indtog dobbelt dosis af, hvad der står på pakken.

Nå, men nu prøver jeg det af på mig selv. Der var noget Panax Ginseng på tilbud i Føtex, som jeg købte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share