Biceps + Triceps + Bryst træning


Keeptrying
 Share

Recommended Posts

Her er nogle øvelser, hvis du har håndvægte:

Bicep: Bicep Curl 3x12 reps. Concentration Curl 3x12 reps og Hammer Curl 3x12 reps.

Tricep: Kickback 3x12 reps. Lying Tricep Extension 3x12 reps og One Arm Tricep Extension 3x12 reps.

Bryst: Bænkpres 3x12 reps. Fly/Flyers 3x12 reps og til sidst Pullover 3x12 reps.

Det er vigtigt, at det ikke er alt for tungt, fordi du kan risikere at lave øvelserne forkert og dermed ingen eller kun halve resultater få.

10-12 reps er den mest optimale, da det øger muskelmassen bedst. Du kan lave flere reps, men det kan virke lidt demotiverende. Glem ikke at holde en pause på 60-90 sekunder, efter hver øvelse, så musklerne kan samle sig igen.

Jeg håber, at jeg har fået hjulpet dig nok og god fornøjelse med træningen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis du vil have det bedste resultat ud af dine biceps, så skal du også træne din ryg. Der er også forskellige øvelser til ryggen:

Dumbbell Bent-over Row 3x12 reps.

Barbell Bent-over Row 3x12 reps.

Cable Seated Row 3x12 reps.

Men hvis du vil have det bedste resultat ud af dine brystmuskler, så skal du også træne dine triceps. Her vil jeg tilføje nogle øvelser:

Cable pushdown 3x12 reps.

Barbell Lying Tricep Extension 3x12 reps.

Triceps Dip.

Det er også vigtigt, at du ikke hurtigt mister tålmodigheden og lysten. Det med at øge muskelmassen sker ikke fra dag til dag. Der kommer til at gå nogle uger og måske måneder før der virkelig sker noget, så bliv bare ved med at træne.

God fornøjelse :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share