Kalorie tæller/diet program


Achilles
 Share

Recommended Posts

Hey gang,

Sidder og leder efter nogle gode programmer til at holde styr på min diet, tælle kcal osv.

Jeg har prøvet dietpower og dietorganizer igennem den sidste uge via en trial version og jeg er positivt overrasket over begge.

Med 4-6 daglige måltid som alle skal vejes osv. har jeg hårdt brug for sådant et program da jeg efterhånden er ved at være ret træt af at bruge så meget tid på at holde styr på kosten manuelt, men det koster jo penge og jeg gider ikke bruge penge på noget for så at finde ud af det var det forkerte jeg valgte.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre hvis der er nogen herinde som har prøvet ovenstående programmer eller tilsvarende og hvad i synes.

Link to comment
Share on other sites

Hey gang,

Sidder og leder efter nogle gode programmer til at holde styr på min diet, tælle kcal osv.

Jeg har prøvet dietpower og dietorganizer igennem den sidste uge via en trial version og jeg er positivt overrasket over begge.

Med 4-6 daglige måltid som alle skal vejes osv. har jeg hårdt brug for sådant et program da jeg efterhånden er ved at være ret træt af at bruge så meget tid på at holde styr på kosten manuelt, men det koster jo penge og jeg gider ikke bruge penge på noget for så at finde ud af det var det forkerte jeg valgte.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre hvis der er nogen herinde som har prøvet ovenstående programmer eller tilsvarende og hvad i synes.

Nu kender jeg slet ikke de der programmer du har brugt ( ja ja ved det AMATØR :w00t: ) MEN jeg har været glad for madital.dk det koster NUL.. Ellers syntes jeg personligt at madlog.dk er bedre og ikke så dyrt.

Ved slet ikke om du kan bruge det til noget, maybe :wink:

Nå ja og så bruger jeg My Fitness Pal på min Iphone :tongue:

Edited by Cupito
Link to comment
Share on other sites

Nu kender jeg slet ikke de der programmer du har brugt ( ja ja ved det AMATØR :w00t: ) MEN jeg har været glad for madital.dk det koster NUL.. Ellers syntes jeg personligt at madlog.dk er bedre og ikke så dyrt.

Ved slet ikke om du kan bruge det til noget, maybe :wink:

Nå ja og så bruger jeg My Fitness Pal på min Iphone :tongue:

Pfffft.. Totalt amatør :wink:

kendte ikke til den side, men sidder og kigger på den nu og bortset fra at den ikke er så omfattende som de programmer jeg snakker om ser det umiddelbart lovende ud. Forskellen er at der både er udregning af vand, micro og macro indtag i forhold til hinanden i dem jeg snakker om, de fortæller dig hvis du får meget af det ene i forhold til det andet og derefter forslag til hvordan du kan ændre på det, men ellers er det stort set det samme som madital.

Men jeg vil da give det en chance når det nu er gratis.

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share