Træning til politiskolens optagelsesprøve


Tbentsen77
 Share

Recommended Posts

Til alle brugere af forumet.

Jeg skal i juni 2011 afslutte min uddannelse som Diplomtræner i styrketræning på Aalborg Sportshøjskole, hvor jeg samtidig har været ansvarlig for vores Politilinie de sidste 3 år.

I den forbindelse søger jeg frivillige, som kunne tænke sig at modtage instruktion én gang om ugen det næste halve år samt få lagt styrkeprogrammer med henblik på træning frem til politiskolens optagelsesprøve.

De, som vælger at deltage, får således deres træning serveret på et sølvfad. Mit sigte med projektet, udover at instruere, hjælpe og vejlede, er at prøve at undersøge den mest effektive træningssammensætning i forhold til hurtig fremgang i kropshævninger. Det betyder, at din indsats måske kan være med til at optimere træningen for fremtidige ansøgere, altså folk der står i samme situation, som du gør lige nu.

Ovenstående er dog ikke ensbetydende med, at vi ikke kommer til at arbejde med andre muskelgrupper end ryg og biceps. Træningsprogrammet kommer naturligvis til at indeholde øvelser for hele kroppen, og der vil især være fokus på indøvelse af squat-, dødløft-, og bænkpresteknik for overall maksimal styrke, samt råtræk og frivend for større overall eksplosiv styrke.

følgende kriterier gør sig derfor gældende:

Du skal:

- være 100% seriøs omkring projektet og din egen træning

- være indstillet på at styrketræne minimum 3 gange om ugen (gerne mere, hvis du ønsker det)

- Kunne afsætte tid til træning I AALBORG hver onsdag eftermiddag kl. 13.30-15.00.

- Alternativt (hvis du kommer langvejs fra) kunne komme til Aalborg minimum én gang om måneden - enten om onsdagen eller i en weekend.

Du skal ikke bekymre dig om indmeldelsesgebyr og kontingenter. Det har vi styr på. Jeg ser naturligvis helst, at du har mulighed for at komme til træning hver onsdag, som beskrevet ovenfor, men da tilbuddet skal være åbent for alle, kan et månedligt besøg accepteres, hvis du kommer langvejs fra.

Træningen starter onsdag d. 12. januar 2011. Er du interesseret, så send mig en mail via kontaktformularen på politiskolen.com. Kender du nogen, der kunne have lyst til at deltage, så prik dem på skulderen. Det er i princippet lige meget, om de har planer om at søge ind på Politiskolen, de skal bare være klar på, at det er det, træningen sigter mod.

Spørgsmål er også meget velkomne!

Mange hilsner

Thomas Bentsen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share