Evalurering af træningsprogram


crisis
 Share

Recommended Posts

Du har gjort fremskridt, hvad der kan forventes. Du forklarer selv den ringe kondi med influenza, hvilket er en god forklaring. En anden forklaring, der ikke handler om din kost, er at du ikke er nogen særlig trænet løber og at al din løbetræning er gået med at opbygge din steady state evne, dvs udholdenhed. En Bip-test måler ikke din udholdenhed men din kondition og det er ikke det samme. Din kost har selvfølgelig betydning, men de fremgange man oplever som nybegynder i styrke skyldes primært tilvænning og ikke muskeltilvækst.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Du har gjort fremskridt, hvad der kan forventes. Du forklarer selv den ringe kondi med influenza, hvilket er en god forklaring. En anden forklaring, der ikke handler om din kost, er at du ikke er nogen særlig trænet løber og at al din løbetræning er gået med at opbygge din steady state evne, dvs udholdenhed. En Bip-test måler ikke din udholdenhed men din kondition og det er ikke det samme. Din kost har selvfølgelig betydning, men de fremgange man oplever som nybegynder i styrke skyldes primært tilvænning og ikke muskeltilvækst.

Mvh Andreas

men har jeg ikke ret vis jeg siger at man ikke træne begge ting intenst ?

Link to comment
Share on other sites

men har jeg ikke ret vis jeg siger at man ikke træne begge ting intenst ?

Hvilke to ting taler vi om? Og nej man kan godt bevæge sig i forskellige retninger med sin træning på samme tid. Meget udholdenhedstræning hæmmer muskelvækst, primært i de muskler der belastes ved udholdenhedstræningen. Man kan sagtens forbedre sin kondi og sin udholdenhed på samme tid.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share