Hjælp og råd til kostprogram


Martin93cph
 Share

Recommended Posts

Hey MOL

Jeg træner Kyokushin karate i min fritid, og skal til at træne mig op til en fuld kontakt turnering den 14. maj og skal derfor tage nogle kilo på, da man er delt op i vægtklasser (60-70 70-80 80+).

Jeg er omkring 179cm høj og vejer i øjeblikket 71Kg. og skal helst op i den tunge ende af 70 kilo, det kommer selvfølgelig til både at være muskler men også lidt fedt(jeg skal altså ikke være cuttet:) ).

Mit program ser omkring ud således at jeg kommer til at styrketræne tungt 4 gange om ugen og træne karate (kamptræning) 3 gange om ugen.

Jeg drikker proteinpulver efter hver styrketræning.

Det jeg søger er derfor vejledning omkring kost så jeg får dækket de behov jeg har brug for, så jeg kan få en optimal træning.

Alle svar er meget velkomne :)

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen vil gide at lave en konkret kostplan til dig. Generelle regler bliver hurtigt alt for omfattende.

Hvis du vil ha hjælp, så læg ud med et forslag selv, gerne detaljeret. Du kan også skrive ned hvordan du spiser nu. Folk vil så kunne komme med forslag til ændringer, der kan hjælpe dig mod dit mål!

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Ingen vil gide at lave en konkret kostplan til dig. Generelle regler bliver hurtigt alt for omfattende.

Hvis du vil ha hjælp, så læg ud med et forslag selv, gerne detaljeret. Du kan også skrive ned hvordan du spiser nu. Folk vil så kunne komme med forslag til ændringer, der kan hjælpe dig mod dit mål!

Mvh Andreas

Jamen det vil jeg så gøre Andreas :)

Tak for det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share