Træning med ben!


Strongman
 Share

Recommended Posts

Hej mol :-).

Facts:

Dreng.

13 år.

Total syg svømmer! :devil::blush:

Jeg har altid været elendig med mine ben i svømning. Jeg har prøvet at træne Squat, lounges, englehop hver dag i 5 måneder. Jeg har stortset ikke opnået nogen effekt. Det er når vi skal svømme med plader det bare går langsomt? Også når jeg prøvet at stramme mine ben muskler så... :sneaky2:

Jeg går ellers på konkurrence hold og træner 4 gange om ugen så jeg får jo masser af ben træning i svømmehallen, men er der nogle øvelser jeg kan gøre derhjemme, udover de 3 andre øvelser som jeg ikke har haft stor effekt med.

Har et par vægte derhjemme, et Ab - Wheel, og en Fitness bold :-).

Hilsen mig! :-D.

Link to comment
Share on other sites

Uden at være nogen autoritet på svømmeområdet vil jeg mene at styrketræning ikke er vejen frem til bedre benarbejde i svømning. Styrketræning gør dig sjovt nok stærkere men medmindre styrken (eller mangel derpå) er dit problem, vil det ikke forbedre dit benarbejde i svømning. Vil umiddelbart tro at dit problem er af teknisk/motorisk art og at en dygtig træner/instruktør(i svømning) kan hjælpe dig.

Mvh Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share