Gamle og etniske retter


Achilles
 Share

Recommended Posts

Hey gang,

Som nogen af jer ved har jeg taget Ori hofmeklers warrior diet til mig for nogle mdr siden og har nydt hver eneste da af mit nye liv lige siden og har svært ved at se mig selv vige fra min nye livsstils sti.

Indtil videre har jeg brugt de opskrifter han vedligger i sin bog, men der er desværre ikke helt så mange som man godt kunne tænke sig og jeg leder derfor efter nogle gode opskrifter/bøger m opskrifter fra gamle dage og gerne etniske.

Jeg har googlet en del og også fundet et par opskrifter der skal prøves, men det jeg helt specifikt søger er opskrifter som folk kan sige god for smager bare nogenlunde, modsat hvad jeg kan forstille mig spartanernes folke spise der indholdte store mængder okse blod.

PFT.

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gad vide hvordan han har fundet på den vanvittige ide, at vi mennesker er "genetisk programmeret" til at spise om natten. Havde han lavet hans lektier, så vil han nok kunne forstå, at det er meget individuelt hvordan folk de spiser, og at vi også kan tilpasse os til at spise mere "ujævnt".

Og tjekker man hjemmesiden.... Så har den præcist samme "look and feel" som alle andre helse/natur sider, som lader til at være dybt begravet i "naturligt" er bedst mentaliteten.

Edited by BlueBoden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share