Konekos' slanketråd.. :3


Koneko
 Share

Recommended Posts

Yo!

Jeg har længe, måske lidt for længe egentlig, gået med en drøm om at blive mindre.. Har prøvet lidt kure gennem tiderne men intet har varet ved.. Kender ikke min vægt, for det er længe siden jeg sidst tog mod til mig og steg op på sådan en sag.. Men, fra på torsdag starter mit store projekt.. Min mor og jeg går sammen mod målet om et sundere liv.. Der er ingen piller, sultekure eller noget andet med i planen.. Vi vil ikke engang kalde det for en kur, for det skal stå som en ændring af levevis.. Min personlige metode er.. Gemme alt usundt væk, jeg ved hvor det er godtnok, men min stolthed vil formentlig forhindre mig i at gå i gemmerne og lede.. Og det at vide hvor lækkerierne er, vil være en fed udfordring for mig.. :bigsmile: Da mine led ikke har det så godt efter vægtøgningen venter jeg lidt med at motionere, da jeg først skal tabe mig lidt, men jeg har en motionscykel og tro mig, den SKAL NOK blive brugt derefter.. xD Ellers vil jeg bare spise sundt, grønsager/vand/grov-brød/fedtfattigt kød og frugt når lækkersulten tager over.. ;)

Desuden er der lige at sige, at jeg flytter til februar, hvilket jeg glæder mig utroligt meget til, så det kommer også til at holde mig kørende meget..

---> Jeg vil opdatere herinde ca. en gang ugenlig, med vægt og andet..

Skriv endelig en besked eller i tråden..

Buh bye~

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share