Er det billigt eller ej?


KristianS
 Share

Recommended Posts

Blot en opfordring til dem af jer som er hyppige brugere af kreatin. Gå ikke kun efter prisen. Der er EKSTREM stor forskel på kvaliteten af mærkerne.

Jeg har brugt kreatin on/off i perioder siden det kom frem på det danske marked i begyndelsen af 90'erne og har gennemprøvet ca. 10 forskellige mærker i perioder på min 2 mdr. hver. Det jeg har oplevet er markante forskelle i styrke, restitution og optagelsesevne.

Der er ikke kun mærkbare forskelle. Kigger man nærmere på pulverets struktur, så minder nogle mærker om ren laktose el. mel og ikke 100% krystaliseret kreatin. Pulveret skal glinse en smule... så ved I at det er rent.

Fabrikanter der hævder at deres kreatin indeholder mere end 100% kreatin har et videnskabeligt forklaringsproblem. Det er ikke fysisk muligt! Det som de hyppigt referer til er effekten ift. placebo produkter.

Så derfor min opfordring: Lyt til jeres krop, mærk resultaterne og træf derefter jeres valg. Gå ikke på kompromis blot fordi der er vilde tilbud på lavkvalitets varer.

Peer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share