Vægtløftningssko købes!


Marco Toldbod
 Share

Recommended Posts

Hej alle i gæve vægtløftere!

Jeg står i denne uheldige situation, at jeg solgte mine egne Adidas Power Perfect 2, da de var en tand for store til mig, og nu har jeg så løbet panden mod muren, idet jeg overhovedet ikke kan finde nogen hjemmesider med sko i min størrelse!

Jeg søger derfor et par vægtløftningssko i str 42, en af disse modeller.

Adidas Ironwork 2

Adidas ironwork 3

Adidas adiSTAR 2004 model (Sort/Grå)

Sidst og meget håbefuldt, Nike Romaleos!

Lad mig høre fra jer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu bestilt fra nerlinger.com, men jeg er seriøst en idiot til tysk, er der nogle med erfaringer fra den side, som vil være så venlig at forklare mig hvordan det kommer til at foregå? Jeg har forstået et eller andet med at de har sendt dem, og jeg skal overføre det samlede beløb til deres bank, men der er ikke noget konto nr med i mailen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu bestilt fra nerlinger.com, men jeg er seriøst en idiot til tysk, er der nogle med erfaringer fra den side, som vil være så venlig at forklare mig hvordan det kommer til at foregå? Jeg har forstået et eller andet med at de har sendt dem, og jeg skal overføre det samlede beløb til deres bank, men der er ikke noget konto nr med i mailen.

*facepalm*

Vil du poste hvad der står i mailen?

Link to comment
Share on other sites

@Tjr, jeg brugte translate.google.com og fandt nogenlunde ud af hvad det betød, og modtog et par timer efter bestillingen, en mail med deres bankoplysninger, så der er styr på det :-) Tak for hjælpen ellers..

Valget falgt på Adidas adiSTAR 08 modellen, nogen erfaringer med denne? Har aldrig prøvet en adistar model før, kun ironwork og powerperfect, samt nike romaleos..

Link to comment
Share on other sites

@Tjr, jeg brugte translate.google.com og fandt nogenlunde ud af hvad det betød, og modtog et par timer efter bestillingen, en mail med deres bankoplysninger, så der er styr på det :-) Tak for hjælpen ellers..

Valget falgt på Adidas adiSTAR 08 modellen, nogen erfaringer med denne? Har aldrig prøvet en adistar model før, kun ironwork og powerperfect, samt nike romaleos..

Om du bruger en adiSTAR eller Ironwork/Power Perfect handler kun om hvor dum man er, jo dyrere sko, jo dummere, de kan præcis det samme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share