Springet ud af kærestefælden


SSF
 Share

Recommended Posts

Så blev det tid for mig at komme ud af den fælde, der hedder at være kæreste med én, som ikke sætter større pris på træning eller trænede fyre. Vi er dog ikke gået fra hinanden, nu bor vi blot på hver vores side af planeten. Det giver mig rig mulighed for at træne alt det jeg vil, uden de løftede pegefingre osv. og istedet blot modtage dem når vi ses en gang hvert halvår - det tror jeg at jeg kan leve med.

Stats

Alder: 24

Højde: 192

Vægt: 80ish

Erfaring: Har trænet før, været helt og aldeles inaktiv de sidste 10-11 måneder ("Kærestefælden")

Handicap: Knæene er baldrede og har været det siden skader som ung idrætsmand i 14-15 års alderen, hjulpet på vej af en medfødt skavank.

Målene- i prioriteret rækkefølge

Blive stærkere

Tage på i vægt

Bedre kondi

Midlerne

Kosten - Æde alt omkring mig

Styrketræning

Motivationen

Denne log er ment som et redskab for at holde mig i ilden.

Vil meget gerne tilbage til min 'gamle' styrke. Trænede idag med lette vægte som var meget tunge - syntes jeg var ekstremt pinligt.

Planen

Modificeret 5 3 1 - med variationer da jeg ikke er i stand til at kunne udføre dybe squats.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at du er skredet fra din kæreste. Hun lyder som en seriøs kælling.

Løgn - hun var faktisk rigtig flink. Hun prøvede endda at få SSF til at træne lidt da han blev for flabby. Tror nærmere Essensen har ret :laugh:

Jeg bor forresten på gang med SSF.

Link to comment
Share on other sites

Løgn - hun var faktisk rigtig flink. Hun prøvede endda at få SSF til at træne lidt da han blev for flabby. Tror nærmere Essensen har ret :laugh:

Jeg bor forresten på gang med SSF.

Tror i den grad også at Essensen har ret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share