søger kostømlægning med vægt tab


Malunte
 Share

Recommended Posts

hej.

jeg er en ung dame på 30 år som har store problemer om aften med at over spisealt det usunde og i store mængder. jeg bliver ked af det og træls på mig selv når jeg gøre det. jeg siger til mig selv hverdag at nu skal det være slut, men det lykkedes aldrig. jeg ville gerne ned på 65 kg da jeg vejer 72 kg og gerne ned til 60 kg, da jeg ligger i den høje ender af det normale. jeg ville gerne have en sunder liv, jeg er god til at spise sundt om dagen, men er dårlig til at spise morgenmad en halv time efter jeg er stået op selv om jeg godt ved at man skal. jeg søger en kost plan?. :4thumbup: for jeg kan bedts hvis der er noget jeg skal følge og noget man kan spise ved lækker sult, så man ikke skal skamme sig bagefter og får det dårligt over det. det skal lige siges jeg cykler indimellem og har løbet, men kan ikke løbe mere pga jeg er blevet operaet i mit knæ for to år siden og det er begyndt at drille enden for den seneste månede. så jeg ved snart heller ikke hvad jeg skal syrke. jeg må heller ikke dyrke nogle former for bold sport og jeg kan ikke tåle for store udsving i mit knæ. :unhappy:

håber i kan hjælpe mig.

meget fortvilet malunte :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share