Respons på program lagt af Henning Kristensen


The Cleaner
 Share

Recommended Posts

Følg dog bare hans program og se hvor det fører dig hen.

Hvad er pointen i at betale ham for at hjælpe dig - og så alligevel ikke rigtigt stole på ham.

Det eneste der dog rigtigt springer mig i øjenene er at du ikke noget om kost. Det håber jeg også i har talt om, fordi det kommer til at være altafgørende for om du får succes med forløbet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nået til et punkt hvor jeg manglede motivation efter en masese skader her og dér, der umuliggjorde for mig, at komme seriøst igang.

Ok så du har du skader, der begrænser din træning. eller hvad.

Hennings teori er, at man skal brænde sig ud i den time træningen maks må tage.

Træning ALTID til TOTAL udmattelse!

hvis du ikke er 100% skadesfri, vil jeg nok mene at Hennings teori er temmelig dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt som folk søger den hellige gral indenfor træning. Det er spildt krudt at overkomplicere tingene; work hard, eat hard, gain hard ;-) (lame I know, men ikke helt usandt).

Men som der bliver sagt, når du nu alligevel har betalt manden penge, så følg programmet og se hvor det fører dig hen. I sidste ende er programmet irrelevant hvis du ikke spiser nok eller slacker med træningen ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share