For tyk :-(


Xxkagexx12
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen!

Har tænkt over at poste herinde i noget tid nu :D!

Og det jeg gerne vil er at få lidt mere selvtillid ( ikke at den fejler noget ) Ved at 'komme i form'. Lige nu styrketræner jeg 3 gange om ugen i motioncentet når det er muligt. Dernede træner jeg med min nabo som har en lækker overkrop. Vi træner cirka 1 time nogle gange hårdere end andre. Sådan som det ser ud nu er det fint nok tror jeg. Jeg er selv 14år, min vægt er 71-72kg og er CIRKA 175 cm høj. Min kost består af normal mad som jeg nu ville kalde det :-) spiser ikke morgenmad men har som regel 2 boller med smør og ost med i madpakke som bliver spist i skolen. Nogen gange efter skole spiser jeg yoghurt med banan og pære 3,5 % fedt. Jeg drikker storset altid vand og spiser ikke slik. Kun hvis jeg er sammen med en ven eller sådan noget :-) men det er ikke tit jeg spiser det. Men jeg er ikke sikker på om jeg skal løbe en tur også for at speede det lidt op :-D hvis det nu er i kan svare på det her ville det være fedt :D hvor lang tid ville det tage for at smide de extra kilo? Jeg går udfra at meget af fedtet bliver lavet om til muskler.

Men tak på forhånd hvis i vil tage jeres tid til at læse og besvare/komme med tips :-) hilsen annoyom

P.S det her er skrevet på iPod Touch, så hvis der er fejl så er det auto ordbog der er i den :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share