Bulk uden bums...


KasperTh0msen
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil forfærdelig gerne tage nogle kg på, men har problemer med kosten.

Når jeg spiser meget mere end jeg plejer har jeg en større tendens til at få bumser på kroppen og i ansigtet. Dette sker specielt hvis jeg tager weight gainer.

Nogle af jer vil måske sige at der ikke findes videnskabligt belæg for at bumser og kost har noget tilfælles, men i mit tilfælde synes jeg det har.

Jeg vil gerne høre nogle forslag til at stige i vægt, på en sund måde hvor bumser er minimalt. (hvis dette er muligt)

Kasper

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg vil forfærdelig gerne tage nogle kg på, men har problemer med kosten.

Når jeg spiser meget mere end jeg plejer har jeg en større tendens til at få bumser på kroppen og i ansigtet. Dette sker specielt hvis jeg tager weight gainer.

Nogle af jer vil måske sige at der ikke findes videnskabligt belæg for at bumser og kost har noget tilfælles, men i mit tilfælde synes jeg det har.

Jeg vil gerne høre nogle forslag til at stige i vægt, på en sund måde hvor bumser er minimalt. (hvis dette er muligt)

Kasper

Jo der kan sagtens være en sammenhæng mellem kost og uren hud, f.eks. hvis din huds urenhed er hormonelt betinget og du så spiser nogle ting der fucker lidt med din balance.

Jeg kan på ingen måde give videnskabeligt belæg for dette, andet end "det siger min læge selv..."

ehm ja, hjælper det ikke hvis du spiser som normalt blot i øget mænge?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share