BMI / Corexin


Louise_78
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har været inde og beregne mit bmi-tal og fandt også på denne side en reklame for et slankeprodukt som hedder Corexin.

Mit bmi-tal er udregnet til at være 27,5 (Jeg er 165cm høj og vejer ca 75 kg.)

Vil rigtig gerne tabe nogle af de overflødige kilo, og tænkte at måske Corexin skulle prøves for at se om det kunne have den ønskede effekt.

Er der nogen som har erfaring med Corexin (fordele/ulemper)?

Louise

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har været inde og beregne mit bmi-tal på www.bmiberegner.dk og fandt også på denne side en reklame for et slankeprodukt som hedder Corexin.

Mit bmi-tal er udregnet til at være 27,5 (Jeg er 165cm høj og vejer ca 75 kg.)

Vil rigtig gerne tabe nogle af de overflødige kilo, og tænkte at måske Corexin skulle prøves for at se om det kunne have den ønskede effekt.

Er der nogen som har erfaring med Corexin (fordele/ulemper)?

Louise

Hej

Det er sikkert et glimrende produkt for producenten. Det får lokket nogle penge op af lommen på folk med ønsket om et "let" vægttab.

Spis du hellere lidt mindre af det du spiser nu, skær ned på de sukkerholdige varer (slik, sodavand, kage mm). Øg din motionsmængde, så kommer vægtabet helt gratis. En simpel hovedregel er at du skal indtage færre kalorier end du indtager, så taber du dig. Du skal dog lige huske på at du ikke selv kan bestemme hvor du taber dig.

Hilsen

Lars

Link to comment
Share on other sites

Tak for det hurtige svar..

Så som jeg nu kan læse i dit svar så er dette produkt ikke noget jeg skal forsøge mig med, men hvis jeg søger noget med en hurtig effekt (sammen med at skære ned på sukkerholdige varer), kan Corexin så ik være en mulighed?

Jeg ved godt at den langsigtet metode til stabilt vægttab er at ændre kost og mere motion, men savner bare noget som kan give mig et boost og hurtigere effekt.

Selvom jeg har fået mere fokus på det mad jeg spiser, og øger en smule motion, så ser jeg ikke rigtig virkningen af det.

Louise

Link to comment
Share on other sites

Tak for det hurtige svar..

Så som jeg nu kan læse i dit svar så er dette produkt ikke noget jeg skal forsøge mig med, men hvis jeg søger noget med en hurtig effekt (sammen med at skære ned på sukkerholdige varer), kan Corexin så ik være en mulighed?

Jeg ved godt at den langsigtet metode til stabilt vægttab er at ændre kost og mere motion, men savner bare noget som kan give mig et boost og hurtigere effekt.

Selvom jeg har fået mere fokus på det mad jeg spiser, og øger en smule motion, så ser jeg ikke rigtig virkningen af det.

Louise

Hej igen

Jeg tror generelt ikke på hurtige løsninger mht. vægttab. Men jeg prøvede lige at google Corexin og fandt bla. følgende:

http://www.24.dk/user/denaabnebog/perma/2011/02/23/corexin

Jeg kan kun råde dig til at udvise lidt tålmodighed, og tabe dig ved at kontrolere hvad du spiser, og øge din forbrænding ved motion og styrketræning. Glem de hurtige løsninger. Glem alt om corexin, så hellere Nupo, det indeholder da trods alt hvad du behøver af næringsstoffer.

Held og lykke med dit vægttab

Lars

Link to comment
Share on other sites

Det gælder om at skabe en livsstilsændring. Ikke bare noget forhastet, som så ender ud i, at man spiser det samme som før og derfor tager de overflødige kilo på, lige så hurtigt som man har tabt dem.

Og jeg kan kun tilslutte mig Kaufuss. Der er ingen lette veje. Det gælder om at have selvdisciplin og et ønske om virkeligt at ændre ens liv til det bedre. Selvfølgelig skal der også være plads til at synde en gang i mellem. Det hele skal jo ikke være surt, men man skal hele tiden være bevidst om ens livsstilsændring, hvis det skal lykkedes.

Så kontroller dit madindtag og dyrk noget motion! Det er vejen frem.

Held og lykke! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar :)

Jeg ved godt at det kræver selvdiciplin, og at man skal ændre sine kostvaner meget, samt masser af motion. Alle tre ting er jeg allerede godt igang med, men pt har jeg bare manglet det lille ekstra for at få en bedre effekt med vægttabet.

Derfor besluttede jeg for et par dage siden at prøve det der Corexin, og er fast besluttet på at det KUN skal være en prøve periode på de 4 uger som startpakken er på. Kan det give en lille ekstra effekt i mit forsøg på vægttab, så vil jeg være rigtig glad :)

Udover Corexin har jeg oprettet medlemsskab i det lokale fitness center, og det skulle gerne være mere end bare et prøvemedlemsskab i 4 uger, for der satser jeg på den langsigtet løsning. :)

Skal nok give en tilbagemelding hvis det har været et hit med Corexin...

Louise

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres svar :)

Jeg ved godt at det kræver selvdiciplin, og at man skal ændre sine kostvaner meget, samt masser af motion. Alle tre ting er jeg allerede godt igang med, men pt har jeg bare manglet det lille ekstra for at få en bedre effekt med vægttabet.

Derfor besluttede jeg for et par dage siden at prøve det der Corexin, og er fast besluttet på at det KUN skal være en prøve periode på de 4 uger som startpakken er på. Kan det give en lille ekstra effekt i mit forsøg på vægttab, så vil jeg være rigtig glad :)

Udover Corexin har jeg oprettet medlemsskab i det lokale fitness center, og det skulle gerne være mere end bare et prøvemedlemsskab i 4 uger, for der satser jeg på den langsigtet løsning. :)

Skal nok give en tilbagemelding hvis det har været et hit med Corexin...

Louise

Ja man kan jo kun sige at reklame virker, og får lokke penge op af lommen på folk. Hvis dette virker er det kun fordi du gør noget andet samtidig. Tag nu at være tilfreds med at tabe 0,5 - 1 kg om ugen.

Men det er jo helt og holdent dit valg, du får stort set kun råd der siger du skal lade være, men du gør det alligevel. Jeg har så et enkelt spørgsmål: Hvorfor spilder du vores tid, når du alligevel ikke lytter?

Lars

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg tror generelt ikke på hurtige løsninger mht. vægttab. Men jeg prøvede lige at google Corexin og fandt bla. følgende:

http://www.24.dk/user/denaabnebog/perma/2011/02/23/corexin

Hvad stod der på linket? Corexin er lavet af firmaet Formlife.nu, hvis bagmænd er en broget flok. De var tidligere i Kontant, hvor de solgte fiskepiller på gaden - dengang glemte de også at oplyse deres brugere om at det var fuppiller. Adressen er også den samme som dengang, så de har ikke engang skiftet lokaler inden de forsøgte igen.

De fleste af deres salg foregår via aggressive facebook-annoncer, hvor man ikke bliver oplyst om at det er et abonnement man starter på.

Min klare anbefaling vil være, at alle bør holde sig langt væk fra Corexin. Og dem der allerede er blevet lokket i fælden via Facebook bør bede banken om at tilbageføre pengene eller nægte at betale, hvis det er købt på regning. Det kan kun betale sig for dem at snyde os, så længe vi lader dem. Hvis folk bare stod ved deres rettigheder ville de være lukket inden måneden er omme.

Corexin - det er en ommer.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ja jeg læste lige at du ville prøve Corexin, hvilket jeg bestemt ikke kan anbefale. Jeg har prøvet dem (uden virkning) og fik svampeinfektion i munden mens jeg tog dem. Om det er pillerne der er årsagen ved jeg ikke men det faldt sammen med en uges indtag af Corexin. Måske var infektionen kommet alligevel, det kan jeg jo ikke være sikker på, men en virkning havde de ikke... :mad::crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tak for jeres svar :)

Jeg ved godt at det kræver selvdiciplin, og at man skal ændre sine kostvaner meget, samt masser af motion. Alle tre ting er jeg allerede godt igang med, men pt har jeg bare manglet det lille ekstra for at få en bedre effekt med vægttabet.

Derfor besluttede jeg for et par dage siden at prøve det der Corexin, og er fast besluttet på at det KUN skal være en prøve periode på de 4 uger som startpakken er på. Kan det give en lille ekstra effekt i mit forsøg på vægttab, så vil jeg være rigtig glad :)

Udover Corexin har jeg oprettet medlemsskab i det lokale fitness center, og det skulle gerne være mere end bare et prøvemedlemsskab i 4 uger, for der satser jeg på den langsigtet løsning. :)

Skal nok give en tilbagemelding hvis det har været et hit med Corexin...

Louise

Hej Louise.

Programmet Kontant´s udsendelse i aftes handlede om netop Corexin, og om hvordan det bare er fup og fidus. Så det ser ud til at de advarsler du fik herfra var reelle nok :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share